Łatwiejsze akceptowanie lub odrzucanie wydatków służbowych pracowników i możliwość dodawania paragonów i informacji o wydatkach to niektóre spośród nowości, jakie trafiają do biznesowych użytkowników usługi Revolut.
Revolut ma już 500 tysięcy użytkowników w Polsce, a z jego biznesowego wariantu korzysta 150 tysięcy firm w Europie. Po darmowym koncie i elastycznym cenniku do przedsiębiorców trafiają kolejne ciekawostki – tym razem skoncentrowane wokół zarządzania służbowymi wydatkami.
Revolut for Business zyskał nowe funkcje, dzięki którym wszystkie informacje na temat wydatków służbowych znajdują się w jednym miejscu, co pozwala właścicielom na pełniejszą kontrolę, a także uniknięcie sytuacji, w której jakiś wydatek ze służbowej karty pozostaje nierozliczony.
Do dyspozycji właścicieli oddane zostają takie funkcje jak łatwe akceptowanie lub odrzucanie wydatków służbowych poszczególnych członków zespołu, monitorowanie wydatków w czasie rzeczywistym czy synchronizowanie danych z aplikacją księgową Xero, co pozwala na automatyzację rozliczeń.
Pracownicy z kolei będą mogli łatwiej informować o wydatkach, ponieważ wszystko, co będą musieli zrobić, to wykonywać zdjęcia paragonów za pomocą telefonu, zapisywać je w aplikacji i dodawać krótki opis. W przypadku wystąpienia nierozliczonych lub nieopisanych wydatków otrzymają natomiast stosowne powiadomienie.
„Chcemy pomóc właścicielom firm i członkom zespołów skupić się na tym, co istotne w ich biznesie i uwolnić się od prac administracyjnych. Uczyniliśmy proces dodawania, akceptowania i monitorowania wydatków służbowych tak prostym, jak to tylko możliwe, by żaden służbowy wydatek nie zawieruszył się nierozliczony” – skomentował Domenico De Fano, Senior Product Owner w Revolut for Business.
Revolut zapowiada, że trwają prace nad kolejnymi usprawnieniami dla firm.
Źródło: Revolut
Komentarze
1N26 THE BEST!!!
Panie Kuliku leci do Ciebie ostrzeżenie!!!