Włosi ze studia Milestone oficjalnie potwierdzili, że ich najnowsze dzieło, czyli RIDE 3, pozwoli na zabawę w trybie 60 klatek na sekundę. To bez wątpienia dobra wiadomość!
Już tylko dwa tygodnie dzielą nas od premiery gry RIDE 3. Niedawno ekipa Milestone przyznała, że priorytetami dla niej są swoboda i realizm, a teraz skoncentrowała się na kwestiach technicznych. Według ostatnich zapowiedzi nowa odsłona serii dla miłośników dwóch kółek ma również cieszyć oczy.
RIDE 3 cechować ma się może nie hiperrealistyczną, ale jednak niezłą oprawą wizualną. Od pewnego czasu wiemy, że możemy liczyć nie tylko na ładne modele i otoczenie, ale też dynamicznie zmieniającą się pogodę. Teraz twórcy zdradzili, że postarali się również o płynną animację – gra ruszy w 60 klatkach na sekundę na tych mocniejszych konsolach, a więc PlayStation 4 Pro i Xbox One X, jak również na (odpowiednio wyposażonych) pecetach.
Oprócz płynniejszej animacji tryb 60fps daje także większą kontrolę nad rozgrywką, co w grze tak dynamicznej jak RIDE 3 może mieć niemałe znaczenie. – „Grając w 60 klatkach na sekundę poczujesz różnice między motocyklami: w przyspieszeniu, wadze czy stylu jazdy. Poczujesz jak maszyna reaguje w czasie rzeczywistym na twoje ruchy i zrozumiesz, co oznacza hamowanie chybione o milisekundę”, zapowiadają twórcy.
Gra RIDE 3 zadebiutuje na trzech wspomnianych platformach docelowych już 30 listopada. A oto jak prezentuje się ona w 60fps:
Źródło: Milestone Team
Komentarze
7Użytkownik PS4/XBO:
a) "i tak nie zobaczę więcej niż 30fps"
b) "coś tam zobaczę, ale nie będzie kinowo"
c) "o super, wreszcie sprawdzę różnicę o tych całych 30 i 60"
Użytkownik słabego PC:
a) "fpsy mnie nie interesują"
Użytkownik dobrego PC:
a) "ze co kurna!? jaja jakies? po co to blokować... ma to sens tak sztucznie ograniczać mi rozrywkę, zniżać ją do poziomu konsol ala next-gen?"