Wygląda jednak na to, że producent ani myśli porzucić tej marki. Przyszłość ma być dla niej dużo lepsza.
Ryse: Son of Rome oceniane jest w tej chwili jako rozczarowanie. Wygląda jednak na to, że producent ani myśli porzucić tej marki. Przyszłość ma być dla niej dużo lepsza.
Po pierwsze przypomnieć należy, iż oficjalnie potwierdzono, że Ryse: Son of Rome trafi na PC. Twórcy położyć chcą nacisk na oprawę graficzną i oferując między innymi rozdzielczość 4K mają nadzieję na przyciągnięcie sporej liczby graczy. Na tym jednak nie koniec.
Cevat Yerli, CEO studia Crytek, poruszył w ostatnim wywiadzie temat kontynuacji gry. Chociaż ostatnio sugerowano, że pomysł ten został porzucony, to teraz dowiadujemy się, że nic takiego nie miało miejsca.
Chociaż sprzedaż gry okazała sie niższa niż oczekiwano, to Ryse 2 najprawdopodobniej się doczekamy. Producent chce jednak, by na rynku pojawiło się więcej konsol nowej generacji, dzięki czemu więcej będzie również potencjalnych klientów. W tym miejscu dodać trzeba również, że niewykluczona została wersja na PlayStation 4. Crytek sympatyzuje wprawdzie z Microsoftem, ale Cevat Yerli podkreśla, iż studio może zrobić ze swoją marką co chce.
"Mamy dobre relacje z firmą Microsoft. Cały czas patrzymy na to, co możemy zrobić razem. Nie jesteśmy w 100 procentach zadowoleni ze sprzedaży gry na Xbox One. Ryse 2 nie zostało jednak anulowane. To nasze IP, z którym po prostu czekamy na odpowiedni czas. Oznacza to, że liczymy na większą bazę konsol nowej generacji."
Na tę chwilę czekać możemy na premierę Ryse: Son of Rome w wersji PC, która planowana jest na końcówkę tego roku.
Źródło: gamespot
Komentarze
32Produkcja kosztowala sporo a gra zawodzi po calosci.
Jest to typowy tytul do ogladania a nie do grania .
Ludzie narzekają, że Ryse jest tunelowe, ale jakoś gry w latach 90'tych też takie były, a potrafiły wciągać na długie miesiące i nawet dziś potrafią mi zabrać dużo czasu.
Zagrajcie panowie w The Last of us akurat wyszedł remaster na PS4 dla tych co nie grali to jest dopiero gra a nie wodorosty i tona mułu.
A tak po za tym poczekajcie aż Sony wyda swoje biblioteki programistyczne dla GPGPU i pierwsze uderzenie w postaci Uncharted4.
Ten cały Ryse będzie wyglądał jak gra z poprzedniej generacji :)
Ryse postacie 85 tysi poly Uncharted4 1 milion poly dziękuje do widzenia.