Ryse: Son of Rome ponownie chwali się rozdzielczością 4K - pierwsze wideo z wersji PC
Producent zapowiada, iż komputerowe Ryse: Son of Rome będzie piękne.
Chociaż marce Ryse wróżono bardzo szybką śmierć to wydaje się, że producent ma już pomysł na to, jak nie tylko utrzymać ją przy życiu, ale nawet uczynić je dużo bardziej kolorowym niż obecnie.
Nie ponad tydzień temu zapowiedziano, iż Ryse: Son of Rome trafi na PC. Dla wielu osób było to sporym zaskoczeniem, ale wedle producenta to właśnie taki krok pozwoli tytułowi temu zdobyć zdecydowanie większą popularność niż na konsoli Xbox One. Nastroje w studiu Crytek stały się na tyle optymistyczne, że nie wyklucza się nawet kontynuacji tego tytułu. Taka ewentualność to jednak jeszcze melodia dalekiej przyszłości, nie to co wspomniana wcześniej wersja PC.
To właśnie nią producent zdecydował się pochwalić na targach Gamescom 2014. Dzięki temu mamy okazję do tego, by po raz pierwszy zobaczyć, jak Ryse: Son of Rome prezentuje się na nowej dla siebie platformie.
Prezentacja przeprowadzona została w rozdzielczości 4K czemu dziwić się nie można, bo ma być to jeden z magnesów na graczy. Producent zapowiada, iż komputerowe Ryse: Son of Rome będzie piękne i z pewnością spodoba się każdemu kto ceni sobie najwyższej jakości oprawę graficzną.
Wprawdzie zarejestrowany materiał nie odda w pełni tego, jak gra wygląda, ale i tak jest jak najbardziej wart uwagi. Czy jesteście już zainteresowani tą propozycją?
Premiera Ryse: Son of Rome w wersji PC planowana jest na końcówkę tego roku.
Źródło: dsogaming, youtube
Komentarze
36Ad a) monotonia zadań i sposobu ich wykonania ograniczająca się do głownie time eventow, rzucania pilium bądź cięcia mieczem... gdyby znalazło się tam kilka zagadek logicznych na wzór z Half-Life'a to było by lepiej.
Ad b) Słabo urozmaiceni przeciwnicy nie dość że byli to praktycznie nie różniące się wyspecjalizowaniem przeciwnicy to jeszcze autorzy ograniczyli się do dosłownie 2 czy 3 facjat na każdy rodzaj. Po zabiciu kilkudziesięciu tych samych przeciwników i przejściu kilku monotonnych podobnych do siebie lokacji gra stawała się nużąca.
Ad c) tak rzeczywiście tunelowo to znaczy jak w COD - mogłeś iść tylko w jednym wyznaczonym przez twórców kierunku. Tylko jedną drogą i tylko w danym momencie. Nie dało się przejść po innym dachu czy innym korytarzem... Tutaj pod tym względem jest daleko lepiej w innym tyutle ktory chciałbym żeby kiedyś dostał 2 i 3 część czyli WH40K Space Marine który jest w założeniu rozgrywki bardzo podobnym tytułem ale znacznie lepiej urozmaiconym.