Smartfony

Samsung ponownie naśmiewa się z Apple - tym razem reklamując Galaxy Note 4

przeczytasz w 1 min.

Do sieci trafiło 6 reklam opatrzonych sloganem It doesn't take a genius. W teorii wychwalają one Galaxy Note 4, ale w praktyce...

Samsung reklama

Jeśli chodzi o rynek mobilny to za firmę najbardziej dbającą o marketing uchodzi Samsung. Koreański producent postanowił ponownie zareklamować Galaxy Note 4 i nie byłoby  w tym nic szczególnie interesującego gdyby nie fakt, że jednocześnie zdecydowano się wyśmiać największego rywala - Apple.

Być może niektórzy z Was pamiętają jeszcze reklamę Galaxy S5, która uderzała w iPhone'a i jego krótki czas pracy na jednym ładowaniu. Tym razem Samsung odniósł się do wtorkowej konferencji, na której zaprezentowane zostały nowe urządzenia z logo nadgryzionego jabłka oraz tego, co mają one do zaoferowania.

Do sieci trafiło 6 reklam opatrzonych sloganem "It doesn't take a genius." Chociaż w teorii mają one za zadanie zaprezentowanie możliwości Galaxy Note 4 to tak naprawdę przyświeca im nieco inny cel. Samsung daje tutaj kolejnego przytyczka Apple odnosząc się między innymi do problemów z transmisją konferencji i niewielu nowości, jakie oferuje iPhone 6. Nie zabrakło odniesienia do tak szumnie zapowiadanego, znacznie zwiększonego ekranu, żywotności baterii czy też zegarka Apple Watch. Wszystko w dość prześmiewczym tonie.


 

 

 

 

 


Co sądzicie o tego typu spotach? Podobają Wam się czy też może uważacie je za mało ambitną formę rywalizacji z najgroźniejszym rywalem?

Źródło: youtube, appleinsider

Komentarze

31
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    22
    Słabe, choć trafiające w sedno. No ale co tu powiedzieć o nowym iP? Sami się podkładają konkurencji. Koniec innowacyjności, teraz pogoń za Azjatami. Ale to można powiedzieć o całym Zachodnim świecie. Monolityczne środowisko software/hardware jeszcze będzie działać przez jakiś czas, ale fragmentacja sprzętu też da swoje. Kolejne dwa urządzenia które twórca aplikacji musi przetestować z dwoma nowymi rozdzielczościami ekranu. Kolejny po latach 90'tych dołek dla Apple który skończy się jak Jobs wróci do firmy, tylko Jobs już nie wróci do firmy.
    • avatar
      lux666
      15
      Dobre podsymowanie :)
      • avatar
        Konto usunięte
        5
        To z większym ekranem naprawdę im się udało, reszta żenada.
        • avatar
          hex3n
          4
          Jaki jest sens tych reklam ? Czy naprawdę przy zakupie telefonu ktoś sugeruje się tak idiotycznymi reklamami ?
          • avatar
            Konto usunięte
            3
            NOTE 4 rozjebal system ;]
            • avatar
              Konto usunięte
              2
              Po pierwsze muszę zaznaczyć, że Apple mnie generalnie nie jara. Jednak siedzę w temacie smatrfonów od wielu, wielu lat. Nie można im zaprzeczyć, że dotykowce (po MS i ich wielu "palmtopach" stały się użyteczne bez rysika i klikania miniaturowych ikon. To jest fakt. W tamtym czasie kupiłem jednak HTC HD2. To właśnie HTC pokazał, jak należy przeprojektować gówniany UI na naprawdę użyteczny. Dla mnie zawsze HTC będzie tym pierwszym, naprawdę użytecznym smartfonem, co z tego, że opartym na WN6. Interfejs bił i dalej bije na głowę stockowego androida czy wm... o is nie wspominam z przyzwoitości. PS używałem wszystkich systemów w dłuższym okresie czasu w każdej praktycznie wersji.
              • avatar
                cyferluu
                2
                Pamiętajcie dla kogo sprzęt apple jest robiony i w jaka grupę celują. USA!!! Leniwi, otyli bardziej lub mniej a jak mniej to niewymagający ludzie o wątpliwym ilorazie inteligencji. Nie martwią się o nic, działa to działa i jest baja.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  1
                  Bigger screen! ;)
                  • avatar
                    Deadlyblonde
                    -8
                    Żenada.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -26
                      Gdyby nie apple, szajsung nie wiedziałby co to smartfon, tablet, ultrabook i Bóg wie co jeszcze. Fajnie jest mieć firmę, od której można ściągnąć pomysły i tłuc to samo i taniej. Tak jak microsoft.
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Wtrącając sie do waszej dyskusji to moim zdaniem iPhone nie był pierwszym smartfonem ale był pierwszym którego można było w miarę komfortowo używać no i oczywiście spopularyzował kategorie smartfonów
                        A jeśli chodzi o nowe iPhony to fajnie ze dali to na co liczyłem czyli większy ekran jednak jestem trochę zawiedziony bo liczyłem na coś chociaż trochę nowego jak rok temu touch id w iPhonie .
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Aplle może budzić podziw, jeśli chodzi o wydajność sprzętu. Pierwsze miejsca w benchmarkach, pomimo podzespołów na poziomie GloClevera Insignii 5X! Ale przynajmniej z ekranem mogliby się wykazać. W sumie, w epoce Spotiify zakup iPhone nie ma sensu. Za cenę czterech, pięciu płyt z MP3, ma się dostęp do milionów utworów.
                          • avatar
                            ICE1979
                            0
                            Szkoda tylko ze samsung sam stosuje tandetny plastik w obudowie. Mogli by zajac sie poprawieniem tego zamiast skupiac sie na wytykaniu slabosci konkurencji.

                            Witaj!

                            Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
                            Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

                            Połącz konto już teraz.

                            Zaloguj przez 1Login