Przysłość firmy Hybris
W czerwcu SAP przejął firmę Hybris, a teraz firma zdradziła, w jaki sposób ma zamiar konkurować z Oracle'em i IBM-em na rynku CEM. Jonathan Becher, odpowiedzialny w SAP za marketing i komunikację stwierdził, że obecnie konsumenci podejmują decyzje kierując się zdaniem innych oraz, że ponad połowa klientów zmienia decyzję o kupnie produktu po tym, jak przeczyta o nim negatywną opinię.
"Co to oznacza dla firm? Co to oznacza dla marek? To oznacza, że musimy słuchać i reagować na całą gamę cyfrowych sygnałów. Musimy zmienić swoje podejście z kontrolowania kontaktów z klientami i automatyzowania ich na myślenie o tym, jak zapewnić im całościową informację" - dodał. Stąd też zakup Hybris, właściciela platform B2B i B2C obejmujących takie rozwiązania jak e-handel, centra obsługi klienta, urządzenia mobilne i systemy w modelu zakupowym.
SAP poinformował, że zakończył już wstępny etap integracji pomiędzy produktami Hybris a platformą HANA. W październiku poznamy szczegółowe plany dotyczące przyszłości obu rozwiązań.
SAP chce zaoferować rozwiązania Hybris swoim dotychczasowym klientom korzystającym z ERP. Jednocześnie dzięki zakupowi mniejszej firmy spróbuje powiększyć grono swoich klientów, gdyż jedynie około 30% klientów Hybrisa korzysta z rozwiązań SAP. Dyrektor Hybrisa, Ariel Luedi, uspokaja jednak, że platforma tej firmy będzie współpracowała również z innymi systemami ERP niż to, co oferuje SAP.
SAP ma zamiar też produkty Hybris w ramach sieci Ariba oraz propagować je na nowych rynkach, szczególnie w Chinach.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!