Opera Software postanowiła konsekwentnie zdobywać nowe udziały w rynku, tym razem polskim, opierając się na oczywistych podtekstach.
Firma promując najnowszą wersję swojej mobilnej przeglądarki - Opery Mini chce przekonać użytkowników, że tworzona przez nią aplikacja jest jedną z najlepszych metod przekopywania zasobów internetu za pośrednictwem telefonu komórkowego. Co ciekawe - przemawiają za tym także przeprowadzane przez prasę fakty i badania.
Tym samym wystarczyło zadbać o dobry PR. W tym Operze pomóc ma między innymi witryna Ściągnij Mini, która poza funkcją informacyjną, zachęca mobilnych internautów do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym, przedstawiającym korzystanie z najnowszej wersji programu w nietypowych sytuacjach.
Swoją drogą wygląda na to, że Opera Software zadanie promocji zleciła zewnętrznej firmie marketingowej. Sami popatrzcie jaki poza konkursem był polski pomysł na promowanie przeglądarki...
Źródło: Ściągnij Mini
Komentarze
19Po Poznaniu jeździ kilkanaście dobrze wyglądających Siemens Combino to ktoś okręcił scenkę w paskudnym tramwaju made by Konstal. To w sumie szczegół. Takie to niedorobione trochę. Szkoda.
Nasze psioczenie jest jak woda na młyn :) Czym więcej, tym organizatorzy bardziej się cieszą. Jestem ciekaw tego eksperymentu bo do tej pory nie widziałem większych akcji promocyjnych opery, a obserwując jakiekolwiek akcje i komunikację to wydaje mi się, że to pierwsze tak odważne pójście z ich strony. Cóż komentarze, komentarzami, a badania po kampanii pokażą zapewne swoje.
Aaaa....
Brak słów.
Ale lipa.