Gry

Sekiro: Shadows Die Twice z rewelacyjnym debiutem

przeczytasz w 1 min.

Activision pochwaliło się, iż wystarczyło 10 dni do tego, aby grę zakupiły ponad 2 miliony graczy.

Sekiro: Shadows Die Twice zapowiadało się bardzo obiecująco. Pierwsze recenzje gry potwierdziły, iż twórcy wywiązali się ze swojego zadania i przygotowali naprawdę interesująca propozycję. Gracze musieli dać temu wiarę, czego dobitnie dowodzą pierwsze informacje na temat sprzedaży gry.

Okazuje się, że Sekiro: Shadows Die Twice zanotowało rewelacyjny debiut. Activision pochwaliło się, iż wystarczyło 10 dni do tego, aby grę zakupiły ponad 2 miliony graczy.

W dniu premiery Sekiro: Shadows Die Twice było na szczycie popularności serwisu Twitch. Jeśli chodzi natomiast o cały pierwszy weekend obecności na rynku, Sekiro: Shadows Die Twice oglądano na Twitch przez 631 milionów minut.


Przypomnijmy, że premiera Sekiro: Shadows Die Twice miała miejsce 22 marca. Gra trafiła na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Średnia ocen na metacritic oscyluje w granicach 90%.

Więcej informacji o grze znajdziecie w naszej recenzji gry oraz zestawieniu prezentującym najtrudniejszych i najciekawszych bossów.

Źródło: sekirothegame, dsogaming

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login