Activision pochwaliło się, iż wystarczyło 10 dni do tego, aby grę zakupiły ponad 2 miliony graczy.
Sekiro: Shadows Die Twice zapowiadało się bardzo obiecująco. Pierwsze recenzje gry potwierdziły, iż twórcy wywiązali się ze swojego zadania i przygotowali naprawdę interesująca propozycję. Gracze musieli dać temu wiarę, czego dobitnie dowodzą pierwsze informacje na temat sprzedaży gry.
Okazuje się, że Sekiro: Shadows Die Twice zanotowało rewelacyjny debiut. Activision pochwaliło się, iż wystarczyło 10 dni do tego, aby grę zakupiły ponad 2 miliony graczy.
W dniu premiery Sekiro: Shadows Die Twice było na szczycie popularności serwisu Twitch. Jeśli chodzi natomiast o cały pierwszy weekend obecności na rynku, Sekiro: Shadows Die Twice oglądano na Twitch przez 631 milionów minut.
Przypomnijmy, że premiera Sekiro: Shadows Die Twice miała miejsce 22 marca. Gra trafiła na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Średnia ocen na metacritic oscyluje w granicach 90%.
Więcej informacji o grze znajdziecie w naszej recenzji gry oraz zestawieniu prezentującym najtrudniejszych i najciekawszych bossów.
Źródło: sekirothegame, dsogaming
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!