Dowiedz się jak Kevin Margo wykorzystuje moc procesorów graficznych NVIDIA do stworzenia komputerowej animacji Construct.
W dniach 24 - 30 kwietnia 2014 roku odbędzie się cykl seminariów, na których będzie można zapoznać się z aplikacjami firm Chaos Group i Bunkspeed, zajmujących się renderowaniem obrazów z wykorzystaniem procesorów graficznych. Prezentacja możliwości odbędzie się na stacjach roboczych firmy HP wyposażonych w najnowsze procesory graficzne Nvidia Quadro i Tesla.
Zespół pracujący nad animacją Construct wykorzystuje procesory graficzne na każdym etapie produkcji - od wstępnej wizualizacji, przez prace nad wyglądem, aż po rendering ostatecznej wersji materiału. Do pracy nad filmem wykorzystano oprogramowanie V-Ray RT for 3ds Max firmy Chaos Group oraz Autodesk MotionBuilder, które uruchomiono na komputerach wyposażonych w karty Nvidia Quadro K6000 i Tesla K40. Poniżej zwiastun filmu Construct, który po raz pierwszy zaprezentowano na konferencji GTC 2014.
Projektanci na całym świecie wykorzystują oprogramowanie firmy Bunkspeed do tworzenia cyfrowych prototypów, co znacznie przyspiesza proces przekształcenia artystycznych wizji w gotowy produkt. Szybkie, łatwe i przyjemne w obsłudze produkty firmy Bunkspeed połączone z procesorami graficznymi Nvidia Quadro zapewniają doskonałe wyniki prac projektowych. Poniżej prezentacja możliwości Bunkspeed.
Cykl seminariów omawia kulisy przełomowego podejścia zespołów ludzi do realizacji wyznaczonych celów i jest sponsorowany przez firmy Autodesk, Chaos Group, HP, PNY, Bunkspeed oraz Nvidia. Pierwsze spotkanie odbędzie się 24 kwietnia w warszawskim hotelu Radisson Blu Sobieski, a w kolejnych dniach impreza zawita do Paryża, Monachium, Berlina i Londynu. Dla odwiedzających przygotowano do wygrania sześć akceleratorów Nvidia Quadro K5000. Rejestracji można dokonać na tej stronie.
Źródło: Nvidia
Komentarze
3