Marketing cyfrowy w wersji uproszczonej - platforma Sether debiutuje w Polsce
Jeden przejrzysty panel, a w nim monitoring kampanii, monitoring komentarzy i monitoring mediów. W Polsce dostępna jest już platforma Sether, która automatyzuje zadania związane z cyfrowym marketingiem.
Marketing to podstawa udanego biznesu, a dziś realizuje się go przede wszystkim w sferze cyfrowej. Kontrolowanie „ciągle żywego” krajobrazu nie należy do prostych zadań i dlatego właśnie automatyzacja może okazać się bardzo przydatna, a Sether dokładnie to robi.
Sether to platforma do monitoringu kampanii, komentarzy i mediów, oferująca dostęp do wszystkich informacji i statystyk z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego. Ma on być równocześnie bogaty w szczegóły i intuicyjny w obsłudze, dzięki czemu jego potencjał wykorzysta zarówno mniej doświadczony właściciel firmy, jak i profesjonalny marketingowiec.
Działanie Sether opiera się przede wszystkim na monitorowaniu słów kluczowych i analizach w czasie rzeczywistym. Platforma agreguje dane z portali, takich jak Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn oraz serwisów Google Analytics i AdWords, synchronizuje kampanie, umożliwiając efektywne porównywanie wyników, a także pozwala na wyświetlanie wzmianek w mediach i komentarzy oraz odpowiadanie na te ostatnie bez konieczności opuszczania konsoli.
„Dzisiejszy krajobraz marketingu to pole gry, w którą każdy chce zagrać i oczywiście zwyciężyć – powiedział Ovidiu Oancea, dyrektor generalny Sether. – Jednak konkurenci są silni, a gra podlega nieustannej metamorfozie. Jeśli nie jesteś na bieżąco ze wszystkimi zmianami reguł w grze, możesz ją zakończyć na ławce rezerwowych, oglądając innych stojących na podium. […] Odpowiedzią jest platforma Sether [która] opracowuje nowe narzędzia oparte na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji, aby zbliżyć nas jak najbardziej do oczekiwanego sukcesu. Wyobraź sobie, że Sether to Twój osobisty asystent marketingowy, który jest na każde zawołanie i który zadba o każdą potrzebę marketingową”.
Podstawowa wersja usługi jest darmowa, ale ma spore ograniczenia. Chcąc je znieść, należy liczyć się z wydatkiem od 36 do 356 euro miesięcznie, w zależności od tego, jak duże są potrzeby w danej firmie.
Źródło: Sether, Studio111
Warto zobaczyć również:
Komentarze
1