Nowa reklama telewizyjna Sony, nakręcona w śnieżnej scenerii gór Kanady w rozdzielczości 4K, urzeka obrazami zamarzających baniek mydlanych.
Na początku listopada rusza kampania reklamowa Sony, która ma na celu promocję telewizorów BRAVIA 4K Ultra HD. Producent wykorzystał do tego celu materiał nakręcony w śnieżnej scenerii gór Kanady bez użycia efektów specjalnych - ma on na celu uzmysłowienie widzom walorów technologii 4K.
Reklamę w reżyserii Leili i Damiena de Blinkk wyprodukowała agencja adam&eveDDB. Spot pokazuje urzekające piękno baniek mydlanych zamarzających w niskiej temperaturze. Materiał nagrano w zasypanych śniegiem lasach w pobliżu kanadyjskiego miasta Whistler. Dzięki wykorzystaniu technologii 4K, obraz zawiera cztery razy więcej szczegółów niż nagrania FHD, a widzowie mogą niezwykle dokładnie obejrzeć, jak marznąca woda na powierzchni baniek zaczyna tworzyć piękne struktury o wyglądzie kryształów.
Ścieżkę dźwiękową do reklamy telewizorów Sony 4K Ultra HD stanowi piosenka Rihanny „Diamonds” w niepowtarzalnym wykonaniu Josefa Salvata. Ten nagrywający dla Sony Music artysta, którego debiutancki minialbum „In Your Prime” został wydany 22 września przez wytwórnię Columbia Records, z entuzjazmem przyjął pomysł nagrania nowej wersji utworu.
Oficjalna premiera spotu jest zaplanowana na sobotę 1 listopada. Kampania w telewizji, kinach, prasie, mediach cyfrowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w wyszukiwarkach potrwa od 1 listopada do końca grudnia 2014 r. Wprawdzie spoty emitowane będą tylko w Anglii, Francji, Hiszpanii i Niemczech, ale producent już je udostępnił w serwisie YouTube.
W sprzedaży jest już pełna gama telewizorów 4K Ultra HD firmy Sony. Ceny serii X85 zaczynają się od 5799 złotych za model z ekranem 49", serii X9 — od 12 499 złotych za model 55", a niedawno ogłoszonej serii S90 — od 18 999 złotych za model 65".
Źródło: Sony
Komentarze
35https://www.youtube.com/watch?v=V_DT-mg_3IA
4K do TV 65+ cali.