Nie ma to jak w domu - usługa Home to ciągle najważniejszy priorytet dla Sony. Firma nie zgadza się z ostatnimi doniesieniami, jakoby Home nie było już dla niej zbyt ważne.
W ubiegłym tygodniu trafiły do sieci informacje, że Sony nie chce już zanadto stawiać na usługę Home i nie zamierza rozwijać jej dynamicznie, jak zapowiadało. Stało się tak, bo Peter Edwards w wywiadzie dla magazynu Edge powiedział, że "Home nie jest już priorytetem". Czy aby na pewno?
Na oficjalnym amerykańskim forum PlayStation przedstawiciel Sony (jego nick to CydoniaX) stwierdził jednak, że wypowiedź Edwardsa została źle zinterpretowana. CydoniaX wyjawił, że "Edwards mówił, iż priorytetem w przypadku Home nie jest zarabianie wielkich pieniędzy, natomiast wielkim priorytetem wciąż pozostaje rozwijanie usługi i Sony nadal stawia na społeczność użytkowników PlayStation". Chodziło więc o to, że Home niekoniecznie musi dla Sony zarabiać.
Usługa Home jest bezpłatna i dostępna w sieci PlayStation Network. Mogą z niej skorzystać wszyscy posiadacze PlayStation 3, którzy mają dostęp do internetu. Home zostało wprowadzone w listopadzie 2008 r. i jest miejscem, gdzie konsolowcy mogą się spotkać i np. umówić na rozgrywkę multiplayer w ulubionej grze. Warto wiedzieć, że Home była już krytykowana za długi czas uruchamiania się oraz fakt, ze zajmuje na dysku konsoli 12 GB.
Sony zapowiedziało, że nieustannie pracuje nad poprawianiem jakości Home. "Będziemy kontynuować prace nad naprawianiem błędów, problemami z logowaniem i innymi kłopotami, na jakie napotykają użytkownicy".
Źródło: Techradar.com
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!