Wiedźmin 2 był zdaje się swoistym sygnałem do ataku. Twórcy gier przestali zwracać uwagę na ograniczenia konsol i chcą wycisnąć z pecetów efekty na miarę XXI wieku.
Czego najlepszym dowodem jest chyba decyzja Bohemia Interactive. Zadanie mają o tyle ułatwione, że ArmA III ukaże się (w każdym razie: póki co) wyłącznie w wersji na PC. Dla wielu graczy oznaczać to będzie jednak konieczność aktualizacji komponentów. Wymagania są bowiem następujące:
- Procesor Core i5 lub Phenom X4
- 2 GB RAM
- Karta NVIDIA GeForce GTX 260 lub ATI Radeon HD 5770 z pamięcią 896 MB
I najważniejsze: system operacyjny Windows Vista lub 7. Gra prawdopodobnie nie ruszy na Windows XP. Poniżej porcja grafik z ArmA III. Warto nadmienić, że pochodzą one bezpośrednio z gry, co nieco rekompensuje spore (jak na standardy, do których jesteśmy przyzwyczajeni) wymagania sprzętowe.
Więcej ze strefy gier:
- Dead Island - najnowsza galeria
- Resident Evil: Mercenaries 3D - galeria
- Gotham City Impostors - nowa gra od Warnera
- Carmageddon: polowanie na przechodniów - ponownie
Źródło: GameRevolution
Komentarze
96Grałem ostatnio w Arma II 1920x1080 i wszystko co możliwe na max to było bardzo płynnie ale na GTX580 SLI.
Powyższe zrzuty pokazują jedynie, że programiści są niewysokich lotów.
Dwójka strasznie męczyła procesor. Skoro tu pisze że potrzeba 4 rdzeni to jak znam życie na dwóch rdzeniach będzie pokaz slajdów niezależnie czy ma się HD 5770 czy GTX580...
Oby znowu optymalizacji nie popsuli... Bo Arma II to nawet teraz (po kilkunastu poprawkach) działa średnio i to na dobrych kompach.
Gra zapewne sprzeda się tylko w kilkunasty tysiącach egzemplarzy.
Po fotach nie widzę rewelacji by miała nie pójść na XP.
Producent ośmiesza się czymś takim i sam już na starcie wprowadza na porażkę.
Podobna grafika była na BBC2 i chodziło to super na mniejszych wymaganiach i na XP.
No i brak obsługi Windows XP... Jak przedmówca napisał już... Nie widzę graficznego uzasadnienia dla takiego kroku. Jak jeszcze będzie gra w DX9 to już wgl jakiś absurd. Poprzednia ArmA II była chyba w DX9 i miała podobna grafikę. Wnioskuje z zamieszczonych fotek, w których nieco Photoshopa mogło być.
I mam nadzieje, że jak już robią takie wymagania to stwierdzą, ze ich gra jest tak "nowoczesna", że za pomną dodać rozdzielczości 4:3 i 5:4... W Wiedźminie i Bulletstormie takie niechlujstwo programistów się zdarzyło...
I tak...
ram 8gb / 775 C2Q / SLI GTX560ti / gra się płynnie, przycinki czasem występują.
dzieci idą grać w CS 640x480 bo fpsy i hedy nie wchodzą, reszte kumatych zapraszam do zabawy
[HUD]Arma2-DK
Podane wymagania są to wymagania zalecane.
Jeden z developerów gry potwierdził, że na sprzęcie tego typu gra odpali na ustawieniach Średnich/Wysokich (chociaż stawiam na to pierwsze).
Jak znajdę, to dam bezpośrednio link do tego posta ;]