SteelSeries: słuchawki, mysz i podkładka do gry Counter-Strike: Global Offensive
Sygnowane logo CS:GO
Z myślą o graczach, którzy z niecierpliwością oczekują premiery gry Counter-Strike: Global Offensive, firma SteelSeries zaprezentowała peryferia sygnowane logo tej właśnie produkcji – słuchawki, mysz oraz podkładkę.
SteelSeries Siberia v2 Counter-Strike: Global Offensive Headset to zestaw słuchawkowy wyposażony w pokryte skórą nauszniki, które, jak zapewnia producent, cechują się wzorowym poziomem tłumienia dźwięków otoczenia. Miękki pałąk i odpowiednio dobrane materiały zagwarantować mają natomiast, że słuchawki będą lekkie i wygodne.
Za dźwięk odpowiadają dwa 50-milimetrowe głośniczki, za rejestrację z kolei – wysuwany, wielokierunkowy mikrofon. Za pomocą umieszczonego na 3-metrowym przewodzie pilota możemy natomiast regulować głośność oraz włączać i wyłączać mikrofon. Cena słuchawek ustalona została na 99,99 euro.
Urządzeniem, które także doczekało się specjalnej edycji z okazji premiery gry Counter-Strike: Global Offensive jest mysz SteelSeries Kana. Wyposażona w sześć przycisków mysz pozwala na precyzyjne konfigurowanie każdego z nich i definiowanie profili użytkownika, poprzez autorskie oprogramowanie Engine.
Mysz SteelSeries Kana Counter-Strike: Global Offensive Gaming Mouse charakteryzuje się ponadto sensorem optycznym pracującym w zakresie 1600-3200 DCPI. Ergonomiczna obudowa dopasowująca się zarówno do prawej, jak i lewej ręki pokryta została materiałem o matowym wykończeniu i ozdobiona motywem tytułowej gry. Cena myszy to 59,99 euro.
Ostatnim elementem dla fanów gry Counter-Strike: Global Offensive jest podkładka pod mysz QcK Mousepad. Od dołu mata została pokryta gumowanym materiałem mającym gwarantować stabilną pozycję na biurku. Tkanina u góry zapewniać ma natomiast idealny poślizg myszy. Cena podkładki SteelSeries Counter-Strike: Global Offensive QcK Mousepad ustalona została na 14,99 euro.
"Współpracowaliśmy z czołowymi drużynami, które grają i wygrywają w turniejach Counter. Dzięki nim udało nam się określić i udoskonalić kluczowe cechy oraz technologie sprzętu dla graczy - tak, by mogli grać wygodniej i skuteczniej. Wybraliśmy i doprowadziliśmy do perfekcji idealnie skomponowane zestawy produktów - cieszymy się niezmiernie, że będziemy mogli wprowadzić je na rynek razem z grą" - powiedział Kim Rom szef marketingu SteelSeries.
Więcej o firmie SteelSeries:
- SteelSeries Sensei MLG Edition: mysz dla graczy z sensorem 16 400 CPI - cena powala
- SteelSeries: oficjalne peryferia do gry Diablo 3
- SteelSeries: słuchawki dla fanów MoH
- SteelSeries tworzy peryferia dla Diablo III
Źródło: SteelSeries
Komentarze
14raz się na tej firmie przejechałem więc dziękuje ale po stoję ;]