Na kanale Cracked pojawił się film, będący reklamą nowego smartfona, na którego zakup nikt chyba by się nie zdecydował...
Producenci smartfonów (i wszystkich innych urządzeń zresztą też) robią wiele, by użytkownicy uwierzyli, że kupują produkt innowacyjny, rewolucyjny i zdecydowanie lepszy od modelu poprzedniej generacji. Pokazują nowe technologie, które bywają starymi technologiami z nową nazwą i chwalą się rozwiązaniami, z których skorzysta się raz (jeśli w ogóle).
Robią też wiele innych rzeczy, których cel jest jeden: zachęcić do kupna nowej komórki (i nie jest to nic, czemu można by się dziwić). A gdyby tak jednak podejść to tematu bez marketingowej ściemy?
Na pytanie „co by było gdyby...?” odpowiedź spróbowali znaleźć spece od „szczerych reklam” z kanału Cracked. I nawet jeśli nie zgodzimy się ze wszystkimi przedstawionymi praktykami, przygotowane podsumowanie zdecydowanie zasługuje na uznanie. Sami zobaczcie i posłuchajcie:
Źródło: Cracked
Komentarze
5Z tym iż jest to satyra nie na producentów.
A na nas, januszków klientów - a to już boli ;P
A kto by nie kupił, ten hipokryta.