Test Shadowrun Returns na APU AMD Richland - modelu A10-6700
Shadowrun jest systemem RPG, w którym cyberpunk łączy się z magią. Wbrew pozorom takie połączenie tworzy mieszankę iście wybuchową, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Miłośnicy tego uniwersum musieli czekać długie lata, by w końcu pojawiła się porządna gra cRPG oparta na tym tytule.
Olbrzymią zaletą Shadowrun Returns jest dołączony do niej edytor, dzięki któremu każdy będzie mógł stworzyć własne misje. Gra z pewnością szybko doczeka się prężnie działającej społeczności.
Shadowrun Returns jest zarazem wielkim testem Kickstartera. Na grę zebrano niemal 2 miliony dolarów - czy pieniądze graczy nie poszły na marne? Na naszych łamach wkrótce pojawi się recenzja tej gry, a na razie zaostrzymy wam apetyty szybkim testem wydajnościowym.
Minimalne wymagania Shadowrun Returns to procesor 1,4GHz, 2GB RAM i karta graficzna DX9 z 256MB pamięci. Nie ma więc przesady w tym gdy stwierdzimy, że gra "pójdzie" praktycznie na każdym dzisiejszym komputerze.
Akcja w grze dzieje się w rzucie izometrycznym, a widok można przybliżać, bądź oddalać. O ile przy maksymalnym zbliżeniu widoku gra pracowała na testowej maszynie z pełną prędkością (blokada na poziomie 60 klatek na sekundę), to przy maksymalnym oddaleniu - gdy na ekranie pojawiało się więcej detali - widocznie zwalniała.
Maksymalne zbliżenie widoku
Maksymalne oddalenie widoku
Testy przeprowadziliśmy na następującej platformie testowej:
- APU: AMD A10-6700
- Zintegrowany układ graficzny: Radeon HD 8670D
- Płyta główna: Gigabyte GA-F2A55M-DS2
- Pamięć RAM: Kingston HyperX 4GB 1866MHz
Shadowrun Returns - 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia maksymalne, MSAA x8
Maksymalne zbliżenie | 60 58 |
Maksymalne oddalenie | 48 45 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
APU Richland doskonale daje sobie radę z Shadowrun Returns, co daje nadzieję posiadaczom znacznie słabszych układów graficznych. Ustawienia jakości obrazu Shadowrun Returns nie są szczególnie bogate - można włączyć tekstury w wysokiej rozdzielczości, włączyć antyaliasing i... zmienić rozdzielczość. W testach wykorzystaliśmy maksymalne dostępne ustawienia. Dajcie znać w komentarzach, jak Shadowrun Returns działa wam na mniej wydajnym sprzęcie!
Źródło: informacja własna
Komentarze
15nie grałes i już bieda
sam jesteś bieda
jak można opinie napisać w takim stylu jak się czegoś nie lizło
pograj se w FTL
tam to dopiero bieda
a jak siadłem siedze cały tydzień aż mnie oczy bolą
CS GO , CIV5 i Xcom posżły na bok
jest teraz tylko FTL
ale te animacje postaci... :(
- nie ma lootowania - parobki znikaja i nic sobie nie powalujemy
-zero interaktywnosci otoczenia - w calej dzielnicy miasta bylo 8 punktow na ktore mogles kliknac , z czego 6 zwiazanych z glowna fabula. Moze ze 3 npc niezwazanych z glowna fabula z ktorymi mozna bylo pogadac. i nic to nie dawalo.
-beznadziejny system sejwowania.
jak mamy interpletowac, bo trudno slabszy sprzet znalesc.