W niespełna tydzień od premiery The Division wygenerowało 330 milionów dolarów przychodu.
Ubisoft miał bardzo duże nadzieje na to, że The Division wzbudzi duże zainteresowanie i tym samym stanowić będzie początek kolejnej dużej marki tego producenta. Wygląda na to, że cel w 100% osiągnięto.
Już kilka dni temu pisaliśmy, iż The Division okazało się najbardziej udaną premierą w historii Ubisoftu. Brakowało jednak jakichkolwiek liczb, które mogłyby pokazać skalę sukcesu. Teraz takowe już jednak mamy.
I tak, w ciągu tygodnia od premiery, a właściwie w zaledwie 5 dni, The Division wygenerowało 330 milionów dolarów przychodu. I jeśli ktoś zdecydował się na zakup, raczej go nie żałuje. Przy The Division bawić ma się już ponad 1,2 miliona graczy. Wspólnymi siłami przekroczyli oni 100 milionów godzin rozgrywki.
„The Division udało się zająć pierwsze miejsce na liście nowych marek najlepiej sprzedających się w ciągu tygodnia od premiery. Jesteśmy bardzo dumni z naszego zespołu i wdzięczni graczom, którzy przekazali nam wiele opinii i ogromne wsparcie.” - Yves Guillemot, CEO studia Ubisoft
Przyczyniliście się do sukcesu gry?
Źródło: blog.ubi
Komentarze
32Tak swoją drogą, 100kk h spędzonych w tylko jednej grze przez parę dni, niewyobrażalne ile ludzkość mogła by osiągnąć gdybyśmy 10% czasu poświęcanego na pierdoły przeznaczali na ważniejsze rzeczy.
https://www.youtube.com/watch?v=MTBcuZTPIEk
Gracze im zaufali teraz firma pokaże jak o nich dba. Już niemal gotowe (zostało ustalić cenę) DLCki.