Bajery graficzne w Tomb Raider: Definitive Edition na nowym zwiastunie
Skupia się on na oprawie graficznej i przedstawieniu kilku najważniejszych elementów, jakie odróżniać będą wersję na poprzednie i nowe konsole.
Premiera ostatniej części Tomb Raidera w wersji na konsole PlayStation 4 i Xbox One coraz bliżej. Wyraźnie sugeruje nam to nie tylko kalendarz, ale również zdecydowanie większa liczba informacji i materiałów publikowanych przez producenta.
Chociaż gra w wersji na PC oraz konsole poprzedniej generacji zebrała naprawdę dobre noty i wielu graczy wyczekuje jej debiutu na nowych konsolach Microsoftu i Sony, to nie należy myśleć, iż producent porzuci próby podgrzewania atmosfery przed premierą Tomb Raider: Definitive Edition.
Nowa wersja gry to głównie poprawiona oprawa graficzna i tym też najbardziej chwali się Crystal Dynamics. Mieliśmy już okazję obejrzeć porównanie grafiki w wersji na PS3 i PS4, ale okazuje się, że na tym nie koniec.
Opublikowany został bowiem kolejny materiał. Również o skupia się na oprawie graficznej i przedstawieniu kilku najważniejszych elementów, jakie odróżniać będą wersje na poprzednie i nowe konsole. Będą to bowiem nie tylko tekstury wyższej rozdzielczości, ale również lepsza fizyka, oświetlenie i mocno zmieniona bohaterka (m.in. poprzez funkcję TressFX, która w przypadku tej gry pojawiła się jedynie na PC). Te i kilka innych elementów zobaczyć możecie na wspomnianym zwiastunie.
Na koniec przypominamy, iż polska premiera gry Tomb Raider: Definitive Edition zaplanowana została na 31 stycznia. Gra, prócz lepszej grafiki zaoferuje też wszystkie wydane do tej pory dodatki.
Źródło: vg247, batteredjoystick
Komentarze
33Ciekaw jestem czy teraz jak strzele komuś head'a z łuku, płonącą strzałą to dalej będzie darł gembe, po czym wpadnie do wody i będzie się palił pod wodą :D
uśmieszek zszedł już z twarzy ;)?