Osiem cywilizacji powstało i upadło. Stań się częścią dziewiątej i postaraj się odkryć potencjał pozostawionych przez nich technologii.
Na początku przyszłego roku miłośników klasycznych erpegów czeka podróż do świata gry Torment: Tides of Numenera. Jej twórcy – ekipa inXile Entertainment z Brianem Fargo na czele – we współpracy z wydawnictwem Techland przygotowała materiał wideo, który to uniwersum stara się przybliżyć już teraz.
Torment: Tides of Numenera to unikatowe połączenie mechaniki Planescape: Torment ze światem Numenery. Gra przenosi nas o miliard lat do przodu, do Dziewiątego Świata, który powstał na tym, co zostało z poprzednich ośmiu. Kraina wypełniona jest dziwacznymi, niebezpiecznymi technologiami, które pozostawiły po sobie wcześniejsze cywilizacje.
Gra Torment: Tides of Numenera całymi garściami czerpie inspirację ze złotej ery RPG. Na co więc możemy liczyć? Przede wszystkim na wielowątkową fabułę i wiele intrygujących postaci. Także na rozbudowany system rozwoju postaci oraz taktyczną walkę w turach. Oczywiście również na widok z góry oraz niepowtarzalny klimat.
Zainteresowani? Zobaczcie zatem filmik zatytułowany „Znaczenie i dziedzictwo”:
Premiera gry Torment: Tides of Numenera na początku przyszłego roku. Platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: Techland
Komentarze
6ale nie rusze tego tormenta jezus ta gra wyglada prezentuje sie gorzej niz stare gowno po zimie ta opinie opieram po obejrzeniu gameplaow na youtube z tego crapa zdecydowanie najgorszy klasyczny rpg dla fanow klasyki
gameplay z gamescon 2016
https://www.youtube.com/watch?v=KcezUgQaiUQ
-10/10 wiecej niz 50tys sprzedanych kopi tego gniota nie przewiduje napewno 99,9% osob ktore znam i sa fanami gier jak wyzej nie zamierza tej grze poswiecic 1min ja rowniez
a teraz poszukajcie sobie gameplay z divinity tyranny
co do wieśka, chwycił dlatego bo ma fabułę, postaci i świat, a przy okazji tak dobrze wygląda, przy czym wygląd jest w RPG rzeczą mocno opcjonalną.
a grał ktoś z was w przeszłości w RPG typu MUD przez telnega? :) zero grafiki, sam tekst. chociaż potem były próby robienia grafiki przez tzw. ascii art.
Tylko glupiec skreśla gra po grafice, ale głupców jest zawsze więcej, z moich wyliczeń wynika że głupcy to ok. 99,9% społeczeństwa ;)