Toshiba: Gwarancja Zero Problemu - zero kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu
Są pewni jakości produktów
Firma Toshiba uruchomiła Gwarancję Zero Problemu, obejmującą większość nowych urządzeń i zwalniającą użytkownika z dodatkowych opłat.
Nasz sprzęt jest narażony na mnóstwo uszkodzeń. Choćbyśmy nie wiadomo jak pilnowali, starali się i pielęgnowali nowo zakupione urządzenia, na niektóre wypadki po prostu nie mamy wpływu. Najgorsze jest jednak to, że nie ważne kto zawini, płacić musi właściciel – a koszty naprawy są niestety ogromne –za wymianę dysku twardego w laptopie serwisy życzą sobie nawet 750 złotych, a w większości przypadków bardziej opłacalne jest kupno nowego sprzętu.
Firma Toshiba, jak twierdzi - „wierząc w jakość i niezawodność swoich produktów” uruchomiła Gwarancję Zero Problemu, która między innymi z tego typu kosztów właśnie ma użytkownika zwalniać.
Gwarancja Zero Problemu obejmuje:
- Przypadkowe uszkodzenie (niezamierzone upuszczenie, uderzenie lub zalanie płynem) – darmowa naprawa
- Kradzież (potwierdzona zaświadczeniem z policji) – wymiana na nowy produkt
- Utrata danych (w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania lub ataku wirusów) – darmowe odzyskiwanie danych i dostarczanie ich na nowy dysk twardy
Aby skorzystać z tej oferty należy w ciągu dwóch tygodni od dnia nabycia sprzętu zarejestrować go na jednej z dwóch dedykowanych stron – toshiba lub noproblemguarantee. Urządzenia, które mogą zostać zarejestrowane to laptopy, telewizory i tablety zakupione przed 30 września bieżącego roku.
Więcej o Toshiba:
- Toshiba Dynabook REGZA PC D732: AiO z procesorem Intel Ivy Bridge - pierwsze zdjęcia
- Toshiba podpisała z WD umowę na zakup sprzętu do produkcji dysków 3,5" HDD
- Toshiba Excite - tablety z NVIDIA Tegra 3
- Toshiba 19DL, 23DL, 26DL, 32DL: nowa linia telewizorów all-in-one
- Toshiba Satellite P870, P875, P850 i P855 z 3D: nowa seria laptopów - specyfikacje techniczne
Źródło: Toshiba
Komentarze
34If you know what I mean.