Total War: Warhamer II - zwiastun zapowiada nadejście kontynuacji
Oficjalnie: jeszcze w tym roku na półkach sklepowych zadebiutuje kontynuacja niezwykle udanej strategii – Total War: Warhammer II. Zobacz zwiastun!
Elfy wysokiego rodu, mroczne elfy, jaszczuroludzie i pewna tajemnicza rasa stoczą emocjonujące bitwy na zachód od Starego Świata. Tak, właśnie zapowiedziano Total War: Warhammer II – kontynuację jednej z najlepszych strategii ostatnich miesięcy. Światy Total War i Warhammer łączą się raz jeszcze.
Ogłoszenie Total War: Warhammer II nie jest do końca zaskoczeniem – wszak od początku firmy SEGA i Creative Assembly zapowiadały trylogię. Niespodzianką z pewnością jest natomiast to, że część druga zadebiutuje tak szybko. Oficjalnie ujawniono bowiem, że premiera gry odbędzie się jeszcze w tym roku. Rzecz jasna, wyłącznie na PC.
Zdecydowanie podobać może się również lista nowości i zmian względem ciepło przyjętej „jedynki”. Total War: Warhammer II to nie tylko nowe rasy i lokalizacje, ale też nowy styl kampanii fabularnej. Przyjdzie nam bowiem zadecydować o losach Wielkiego Wiru – będziemy mogli go ocalić lub zniszczyć i w obu przypadkach pokrzyżujemy plany innych ras.
W Total War: Warhammer II będziemy rozwijać imperia i prowadzić bitwy na ogromną skalę na czterech kontynentach: Ulthuan, Naggaroth, Południowe Ziemie, Lustria. Każda z czterech grywalnych ras będzie tez naturalnie dysponowała własnymi armiami, bohaterami, lordami i mechanikami rozgrywki.
„Total War: Warhammer II to kolejny krok ku spełnieniu naszej wizji stworzenia najlepszej serii strategicznych gier fantasy w historii” – zapowiada reżyser gry, Ian Roxburgh. – „Sukces pierwszej gry sprawił, że podnieśliśmy sobie poprzeczkę. Nie dość, że stworzymy w sequelu nową, emocjonującą kampanię, to na dodatek damy właścicielom obu gier serii możliwość zagrania w połączoną kampanię o dużo większej skali”.
A to już pierwszyzwiastun gry:
Źródło: Creative Assembly, SEGA
Komentarze
7Czy będzie tak samo idiotycznie miały roster jednostek.
Czy mapa kampanii poza bliskimi terenami głównych frakcji będzie tak samo pusta i nudna.
Czy jednostki strzeleckie będą tak samo bezwartościowe jak w wszystkich TW po Shogunie 2/FOTS. W końcu 'niedzielni gracze' za bardzo płakali na forach, że szarżują swoją piechotą frontalnie na łuczników i dostają kuku, to jest OP, be, fe, i trelele morele. NERF!!!!
Czy rozwój budowli [miasta] będą nadal tak okrojone z funkcji i nudne, tak jak w wszystkich TW po Shogunie 2/FOTS.
Czy optymalizacja będzie tak samo kijowa, i gra nie będzie umiała wykorzystać w pełni (na 100%) nawet 3 rdzeni (a w wymaganiach 8 'rdzeniowy' i7 oczywiście).
Co tam jeszcze było a fakt, standard w ostatnich TW. Czy AI będzie nadal na poziomie szympansa aby "niedzielni gracze" nie czuli się pokrzywdzeni.
Czy zostaną z gry perfidnie WYCIĘTE do użyteczności podczas gry statki, mimo ze w "1" są zakopane w plikach, z wyglądem, parametrami i różnymi statystykami nawet zależnie od typu statku. Fakt że są tylko po cos 3 na frakcje ale są..
Eeee, dalej nie ma co wytykać bubli bo i tak wszystkie będą 'przeniesione' do "2".
Ludzie tutaj obstawiali starożytny Egipt (bo nie było gry w tym okresie ani umiejscowionej na tych terenach). Oni tutaj jakiegoś Warhammera 2 zarzucają. Nie no proszę. Niech przynajmniej dadzą NOWY DOPRACOWANY silnik a nie truchło co ledwo z 3 rdzeni korzysta (i to w nie najlepiej) i potrafi zarżnąć najmocniejsze konfiguracje.
warhammer jeszcze DLC bie dal wszystkich wiec czesc druga moze za rok.
Jedynka byla mega nie udana, brak jakiegokolwiek balansu jednostek, budowa miast okrojona do 1/4 tego co dawal Shogun chociazby, a jednostki w wiekszej walce utykaja, gdzie w szogunie to przebolalem bo podczas walki bylo ich od groma, tak w warhamerze przy 1/3 tych jednostek one ustawialy sie kolejno do walki.....