Niedopatrzenie istotne w skutkach.
Debiutujące niespełna tydzień temu Trine 3: The Artifacts of Power zebrało całkiem dobre noty. Gra ma jednak kilka słabych punktów, do których zaliczana jest między inny dość krótka rozgrywka.
Ukończenie przygotowanej kampanii zajmuje graczom średnio 6-7 godzin, co z pewnością nie jest wynikiem imponującym. Dlaczego twórcy nie zdecydowali się na więcej? Okazuje się, że stosowne plany były, ale z powodów finansowych nie udało się ich zrealizować.
„Trine 3: The Artifacts of Power ostatecznie kosztowało nas niemal trzykrotnie tyle, ile wydaliśmy na Trine 2 - ponad 5,4 mln dolarów. Wycisnęliśmy z tego wszystko co mogliśmy, ale więcej już się naprawdę nie dało. Początkowo mieliśmy w założeniach znacznie dłużą historię i więcej poziomów, ale do realizacji wszystkiego potrzebowalibyśmy pewnie około 15 milionów dolarów. Za późno zdaliśmy sobie z tego jednak sprawę.”
Jednocześnie padły zapewnienia, iż nie należy obawiać się płatnych dodatków, które dodawać będą kolejne etapy. Krótko mówiąc, nie podzielono gry na części, aby później na tym zarabiać. Co ciekawe, nie wykluczono kontynuacji serii. Wcześniej samo Trine 3 trafić może na konsole.
Źródło: steamcommunity, gamespot
Komentarze
7