W Warszawie, w barze New Meta, odbyła się oficjalna polska premiera gry Hitman 2. Firma Cenega wykorzystała ją do przeprowadzenia akcji charytatywnej, która zakończyła się sukcesem.
13 listopada odbyła się premiera gry Hitman 2 – jedni fani pobiegli do sklepów po swoje egzemplarze, drudzy czekali na kuriera, a jeszcze inni skorzystali z dystrybucji cyfrowej. W tym samym czasie dziennikarze i influencerzy zgromadzeni w warszawskim barze New Meta świętowali, grając na stanowiskach z konsolami PlayStation 4 i monitorami LG, a przy okazji mogli pomóc…
Będąca dystrybutorem tej gry w naszym kraju firma Cenega zorganizowała ciekawą akcję. Zaproponowała gościom, by ci upodobnili się do Agenta 47 (czyli bohatera gry Hitman 2), a za każdą osobę przekaże 1000 złotych na rzecz Mateusza, 17-letniego podopiecznego fundacji Mam Marzenie. Nie trzeba było oczywiście tatuować sobie kodu kreskowego, wystarczyło zgolić głowę.
Do czekającego na nich profesjonalnego barbera z Barber Shop Ferajna zgłosiło się 9 chętnych, co oznacza, że udało się uzbierać 9000 złotych, które pozwolą Mateuszowi zrealizować swoje marzenie. Te pieniądze powinny w zupełności wystarczyć na dobry komputer do gier, który pozwoli mu w pełni cieszyć się swoją pasją. Takie akcje lubimy!
A co do samej gry – ta zbiera bardzo pozytywne oceny, których średnia to osiem z plusem. Ekipa IO Interactive postarała się o to, by najlepsze cechy „jedynki” zostały przeniesione do kontynuacji i równocześnie by oferowała ona jeszcze większą swobodę i dawała po prostu więcej frajdy z rozgrywki. Czy warto więc dać jej szansę? Jak najbardziej tak.
Źródło: Cenega
Komentarze
9