Uncharted 4 w 30 fps - na pocieszenie sztuczna inteligencja na wysokim poziomie
Redaktorzy magazynu Play UK Magazine mieli okazję pobawić się przy Uncharted 4: A Thief's End. Z relacji płyną dwie istotne dość informacje.
Redaktorzy magazynu Play UK Magazine mieli okazję pobawić się przy Uncharted 4: A Thief's End. Z relacji płyną dwie istotne dość informacje - średnio optymistyczna, ale raczej spodziewana oraz całkiem radosna.
Ta pierwsze związana jest z aspektem technicznym, który poruszany jest dość często. Ostatnio twórcy stwierdzili, iż Uncharted 4: A Thief's End w 60 fps wydaje się być czymś niemal nierealnym i zanosi się na to, że zaskoczenia nie będzie. Z Play UK Magazine dowiadujemy się bowiem, iż obecnie gra działa w 30 fps i nie ulegnie to już raczej zmianie.
Zdecydowanie lepiej brzmią natomiast kwestie związane z rozgrywką. To co najbardziej rzuciło się w oczy szczęśliwcom mającym okazję zagrać w Uncharted 4: A Thief's End to zdecydowana poprawa sztucznej inteligencji. Jak to określono, "wrogowie nie są już idiotami".
Wciąż czekamy, aż ujawniona zostanie dokładna data premiery gry. Pojawić ma się ona w tym roku, rzecz jasna jedynie na PlayStation 4.
Źródło: ign, gamepur
Komentarze
122:D
Ileż to już razy słyszałem tę bajeczkę...
Ale BF3 czy BF4 przy 30FPS jest bolesny. Tu już widać rwanie obrazu, spowolnienie reakcji, utratę detali i zmniejszoną skuteczność w walce. Dla mnie komfort zaczyna się dopiero gdzieś od 45+ FPS ale dopiero przy 60 FPS jest idealnie.
Także gra, która nie jest stricte FPSem nie musi mieć koniecznie 30 klatek. Szkoda tylko że te nowe konsole już dzisiaj nie zapewniają i 60FPS i wysokiej rozdzielczości i epickiej grafiki.
Pamiętacie E3? Gameplay z napisem: Real Time Footage From PS4 1080p/60fps wyglądało fajnie, ale to była bez ruchu scena.
Potem pokazali gameplay i to już całkiem inaczej wyglądająca gra ;)
http://youtu.be/2QKKsD8lv8U?t=52s
Tam jakiś fanboy wspomniał ,ze gry latają na Ultra na PS4...Która? PS4 nie daję rady takiemu BF4 bo lata w 900p 40-60fps Medium więc o czym tu gadać ;)
Przykre to i smutne.
Zamiast skupic sie na tym co przyniesie sama gra, wszyscy skupiaja sie na tym ile FPS bedzie na ekranie.
Smutne jest jeszcze bardziej to ze w wiekszosci przypadkow gier multiplatformowych, skupiacie sie na tym ile bedzie klatek na konsolach, a zapominacie ze w wiekszosci przypadkow nie bedzie ich wiecej w wersji na PC.