Unreal Engine 4: zobacz niesamowite możliwości nowego silnika Epic Games - wideo
Wygląda bardzo okazale
Epic Games pokazało demo technologiczne silnika Unreal Engine 4, który przez najbliższe lata napędzać ma najbardziej zaawansowane graficznie produkcje.
Informacje o nim pojawiały się już wcześniej, ale były to albo suche fakty, albo niewiele mówiące obrazki, z których nie dawało się zbyt wiele wywnioskować. Teraz otrzymujemy solidną porcję materiałów wideo i dzięki nim można ocenić to, co do zaoferowania będzie miał nowy, tworzony już od wielu lat, silnik.
I trzeba przyznać, że robi on naprawdę dobre wrażenie. Doskonale oddaje najmniejsze nawet szczegóły, świetnie wyglądają także światłocienie. Nie ma tutaj zbyt dużej potrzeby rozpisywania się. Naprawdę warto poświęcić te kilkanaście minut i obejrzeć poniższe materiały.
Już w marcu Epic Games wezwało Microsoft oraz Sony do tego, aby kolejne wersje Xbox'a i PlayStation były tak potężne, jak to tylko "ekonomicznie możliwe". Unreal Engine 4 potrzebował będzie ogromnych mocy obliczeniowych, ale jednocześnie stanowić ma poważny krok w rozwoju gier.
Przedstawiciele Epic Games są pewni, że nowy silnik będzie godnym następcą swojego poprzednika i osiągnie ogromy sukces, a programiści bardzo chętnie wykorzystywać będą go do tworzenia nowych tytułów.
Jak podoba Wam się Unreal Engine 4?
Więcej o grach:
- E3: Watch Dogs - nowa gra Ubisoftu - zobacz rewelacyjny gameplay
- Splinter Cell Blacklist: gra oficjalnie zapowiedziana - zobacz screeny i gameplay
- Gears of War: Judgment - gra pojawi się za sprawą Polaków z People Can Fly
- The Elder Scrolls V: Skyrim: Dawnguard - pierwszy dodatek do gry - informacje i trailer
- Hitman: Absolution: zobacz kontrowersyjny trailer gry przygotowany na targi E3
Źródło: youtube, eurogamer, shacknews
Komentarze
73""Gdzie jest teselacja i dispace, które przecież obecne były w samarytaninie?""
Patrząc na postać tego demona oceniam że cały on został poddany teselacji (Wymodelowanie tych wszystkich rogów.. i co tam jeszcze z niego wystaje). Myślę jednak że te demko miało służyć prezentacji oświetlenia, nie prezentacji milionów polygonów na postaciach jak w samarytaninie
Jeszcze dodam ze to co gościu wyprawia z edytorem jest szczękopadogenne!!!!!!!! Zobaczcie jak tam zachowuje się światło PRZECIEŻ TO JEST LATA ŚWIETLNE ZA TYM CO MAMY OBECNIE W GRACH.
""Sprawdź te 3 filmiki, czy oświetlenie, kolorystyka i cała reszta nie wygląda lepiej?""
Oświetlenie w crysis 1 jest udawane, choć czasem moze się podobać jeśli dobrze popracują nad nim.
http://images40.fotosik.pl/1622/4bff8e701d6f59b1.jpg
To jest dobre oświetlenie ? Całość wygląda jak vertex w unreal 1. By nie było niedomówień, crysis ustawienia maksymalne.
1. Gdzie jest teselacja i dispace, które przecież obecne były w samarytaninie?
mam wrażenie że ten jeden gtx680 trochę ogranicza ten silnik.
2. Z GI jest coś nie tak. W tej komnacie gdzie są planety i czerwona podłoga GI tam w ogolę nie widać. Jedynie(albo aż:) ) glosy reflection a powinno być tak że cala sala jest lekko oświetlona czerwonym światłem.
Po tym co gadał Rein spodziewałem się trochę więcej(miał deklasować samarytanina) z drugiej strony może gtx680 nie pozwala w pełni rozwinąć skrzydeł silnikowi.
Ogólnie nowy silnik od square enix zrobił na mnie o wiele większe wrażenie, chociaż nie wiadomo na ilu kartach był odpalany.
http://www.geforce.com/whats-new/articles/stunning-videos-show-unreal-engine-4s-next-gen-gtx-680-powered-real-time-graphics/
Co prawda chmury iskier i zaprezentowany dym jakoś mnie nie ujęły, ale to chyba raczej wina grafików, niż samego silnika. Unreal nie może zawieść ;)
Fajnie to wszystko wygląda tylko zastanawiam się jakie komputery to uciągnął.
Wyglonda zacnie:)