Kiedy w listopadzie zeszłego roku firma Ubisoft ogłosiła start testowej wersji swojego serwisu lojalnościowego wszystko wskazywało na to, że szykuje się coś naprawdę interesującego. Niestety szybko okazało się, że program ten nie jest dostępny dla polskich graczy.
Celem platformy Uplay jest nagradzanie graczy, którzy zakupili produkty Ubisoftu za konkretne działania i osiągnięcia zdobyte podczas rozgrywki. Gracze zdobywać będą w ten sposób specjalne punkty "Uplay Win Units, które później umożliwią odblokowanie w grach ekskluzywnej zawartości takiej jak choćby stroje, lokacje czy specjalne przedmioty.
Pierwszą grą wspierającą opisywany program był wydany w listopadzie Assassin’s Creed 2 na konsole Xbox 360 i Playstation 3. Krótko po polskiej premierze gry w Sieci pojawiły się informacje, że z polskiej wersji tejże produkcji usunięto opcje związane z serwisem Uplay.
Na reakcje oburzonych graczy nie trzeba było długo czekać. I chociaż szybko wyjaśniono, że w dostępnych na polskim rynku wersjach odblokowane zostały wszystkie dodatki i to nie tylko z Uplay, ale także z wersji kolekcjonerskich gry to jednak sprawa dalszych losów opisywanego serwisu lojalnościowego w Polsce dotąd pozostawała niewyjaśniona.
Wczoraj polski oddział firmy wydał w końcu oficjalne oświadczenie w tejże sprawie, w którym czytamy:
„Zapowiadana wersja testowa serwisu Uplay, która miała pojawić się wraz z premierą gry Assassin’s Creed II™, nie jest na razie dostępna dla polskich odbiorców. Polski oddział firmy Ubisoft uprzejmie przeprasza swoich graczy i jednocześnie zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby serwis był jak najszybciej dostępny w naszym kraju, wraz z pojawieniem się kolejnych tytułów na rynku.”
Miejmy tylko nadzieje, że do czasu premiery Splinter Cell: Conviction oraz pecetowej wersji Assassin’s Creed 2 serwis Uplay będzie już dostępny dla polskich graczy.
Źródło: informacja prasowa Ubisoft Polska
Komentarze
5