Firma iSource, wyłączny dystrybutor marki Apple w Polsce, wprowadza nową usługę – AppleCare Protection Plan, która wydłuża 90-dniowy okres bezpłatnego wsparcia i roczną gwarancję produktów Apple na całym świecie do pełnych trzech lat.
W ramach planu Klienci mogą korzystać z profesjonalnego telefonicznego wsparcia technicznego, serwisu gwarancyjnego, wygodnych form obsługi serwisowej, materiałów pomocniczych w sieci WWW oraz zaawansowanych narzędzi diagnostycznych. AppleCare Protection Plan oferuje także wsparcie dla systemu operacyjnego Mac OS X, pakietów iWork i iLife.
Nowy plan ochronny daje pewność, że wszelkie naprawy będą wykonywane przez serwis Apple z użyciem oryginalnych części. AppleCare Protection Plan obejmuje komputery serii Mac Pro, iMac, MacBook, MacBook Air/13", MacBook Pro oraz Mac mini, a także stację bazową AirPort Express i AirPort Extreme, Time Capsule oraz napęd MacBook Air SuperDrive. W przypadku problemów technicznych, każdy użytkownik będzie objęty serwisem w domu lub miejscu pracy. Nabywcy Maków mogą również zarejestrować jeden monitor Apple w planie ochrony AppleCare, pod warunkiem, że monitor ten został zakupiony razem z komputerem Mac.
AppleCare Protection Plan zapewnia także:
- bezpłatną telefoniczną pomoc techniczną od momentu zakupu komputera
- pełen bezpłatny serwis z wysyłką przez klienta
- wsparcie techniczne i naprawy na całym świecie
- bezpłatny dostęp do części zamiennych
- bezpłatne wsparcie dotyczące sieci
- pełną gwarancję na akcesoria
iSource potwierdza już ceny Apple Protection Plan, jakie obowiązywać będą w Polsce:
AppleCare Protection Plan dla iMac | 799 PLN |
AppleCare Protection Plan dla MacMini | 749 PLN |
Air/MacBook/MacBook Pro 13" | 1099 PLN |
AppleCare Protection Plan dla MacBook Pro | 1499 PLN |
AppleCare Protection Plan dla MacPro | 1299 PLN |
Źródło: informacja prasowa
Komentarze
8i nie ma kompletnie znaczenia w tym momencie udzielona gwarancja którą producent daje dobrowolnie, ani serwis, który w tym momencie pomijamy zgłaszając się do sprzedawcy