Choć Metro 2033 nie odniosło takiego sukcesu, jakiego oczekiwali jego twórcy, a przede wszystkim wydawcy z THQ, studio 4A Games nie poddaje się i przygotowuje dla nas kolejną strzelankę FPP, rozgrywającą się w mrokach moskiewskiego metra. Mroczne zakamarki, apokalipsa na powierzchni, mutanci i ciągła walka pomiędzy mieszkańcami podziemnych korytarzy mają jeszcze raz przyciągnąć graczy przed komputery i konsole. Czy to się uda? Warto zerknąć na najnowszy trailer i się przekonać:
Twórcy Metro: Last Light jeszcze raz przekonują nas, że jeśli chodzi o tworzenie klimatu i niepowtarzalnej atmosfery - są prawdziwymi mistrzami, a porządna mieszanka STALKERa z Falloutem to chyba coś, na co czekamy od dawna. Wygląda na to, że przygody jednego z ocalałych od apokalipsy - Artioma - mogą już wkrótce dostarczyć nam wielu godzin doskonałej zabawy.
Metro: Last Light wydane zostanie na PC, Xbox360 oraz PlayStation 3 w przyszłym roku.
Więcej ze strefy gier:
- Hard Reset - mroczna strzelanka znad Wisły
- Dishonored: Tajemnicza gra Bethesdy
- Afterfall: InSainty - nuklearna zagłada po polsku
- Prototype 2 - GTA na toksycznych dopalaczach
- Gotham City Impostors - setki walczących Batmanów
Źródło: Blues News
Komentarze
43Gra podobna do pierwowzoru, raczej sukcesu dużego nie odniesie.
Chociaż dzięki grze miałem porównanie i lepiej odczuwałem świat książki. Co nie zmienia faktu że czekam na nowe doznania w "Last Light"
Gra niestety mnie zawiodła. Jest strasznie pocięta względem książki. Wiele momentów, sytuacji, dialogów znacząco się różni od tych w książce. Grając w Metro 2033 miałem wrażenie, że grę i książkę łączy postać oraz tytuł bo praktycznie rzadko kiedy znalazłem coś "wyjętego" z książki. W sumie zawsze mnie dziwi czemu twórcy zamiast ładnie skopiować książkę to tworzą swoje wizje świata z lekkim nawiązaniem.
Zaś kolejna część to już zupełnie co innego. Liczę, że Dmitry opracował jakiś fajny scenariusz i fabułę do Last Light.
Tak czy siak polecam przeczytać książkę, a potem zagrać. A jeszcze później przesłuchać soundtrack.
http://forum.benchmark.pl/topic/30437-merto-last-light-temat-ogolny/
Co prawda klimat , fajny ale co z tego , równie dobrze mogli by dać duże dlc do metro 2033
To szykuje się pięknie. Przed premierą jeszcze raz przeczytam obie książki i przejdę 2033 :P
Aktualnie jestem w połowie 2034. Też jakoś nie mogę się wczuć jak kolega abovePL i chyba będę musiał zacząć od początku bo jakoś straciłem wątek bo dość dawno nie czytałem.
A odnośnie wymagań to nie przesadzajcie. Jeżeli ja mogłem płynnie grać(min 40fps) w 1024x768 High to nie jest źle. Tylko że wielu ma obsesje na punkcie tego że muszą mieć wszystko na MAX-a albo nie będą grać. A potem biadolą że słaba optymalizacja.
2x Xeon 5.5 Ghz
32 Gb ram
2x SSD 128
4x 1TB SATA
4x Tesla (Czasami siadam na Quadro)
Monitor 30 HP
Nie ma to jak zostawać po godzinach w robocie.Kurde Metro mi nie chodzi a Bad Company się cioł.Muszę wymienić te tesle na 580GTX.Albo na radeony bo każdy wie że one idealnie nadają się do CAD.Jak grałem na nim w Dirta 3 to mapki wczytywały mi się trzy minuty.O AA nie ma mowy.Każda gra do 2007 roku chodzi 800x600 a po 2007 tnie się zazwyczaj:P
Różnicy nie ma?Zrób screeny i porównaj sobie:)
Spodziewacie się, że nowa generacja konsol odskoczy pecetom? Nie stanie się tak - PlayStation 4 i nowy Xbox nie będą miały lepszej grafiki, niż średniej klasy komputery.
Takie słowa płyną wprost ze studia Epic Games. Nie są wielce odkrywcze, ale w dobry sposób obrazują skalę postępu, jaka się dokona przy przesiadce na nowe konsole.
Nie można bowiem zapominać, że każda gra, jaka jest tworzona, tworzona jest właśnie na PC. Także produkcje, które mają ukazać się na przyszłą generację konsol są projektowane na komputerach stacjonarnych, które nie mogą mieć problemów z ich obsługą.
Pojawia się także ciekawy trend (może się utrzyma?) dopasowywania całości rynku nie do możliwości sprzętu a silników graficznych. Po pokazie możliwości najnowszej odsłony Unreal Engine to nowa generacja konsol powinna się do niego dostosowywać, a nie na odwrót. A pełne możliwości wykorzystania nowego narzędzia od Epic Games średniej klasy pecety będą miały już za rok. Droższe mają już dziś.
Zamiast marnować czas na głupoty byście pograli w co ;)
W kwestiach technicznych powiem, że jest to jedna z najładniej wyglądających gier na konsole. I jednocześnie nie wygląda w połowie tak dobrze jak wersja na PC :) Coś ta archaiczna pecetowa architektura nie chce odpuścić ;)