Samsung ma jasne przesłanie - dorośnij i zamiast iPhone'a wybierz Galaxy Note 8.
Czołowi producenci smartfonów nie oszczędzają na reklamach swoich produktów. Najbardziej widoczne jest to przy flagowych propozycjach, a do takowych bez wątpienia zalicza się Galaxy Note 8. Kolejny z poświęconych mu spotów doskonale wywiązuje się ze swojej roli - przyciąga uwagę i zachęca do chociażby krótkiego komentarza.
Samsung skoncentrował się bowiem nie tyle na najważniejszych funkcjach swojej propozycji, ale na głównym rywalu. Przygotowany materiał prezentuje użytkownika przez lata wiernego propozycjom Apple i muszącego godzić się na różnego rodzaju niedogodności. W końcu jednak dorósł do podjęcia jedynej słusznej decyzji i sięgnięcia nie po iPhone'a X, ale właśnie po Galaxy Note 8.
Reklamę przygotował amerykański oddział Samsunga, który o klienta starać musi się szczególnie mocno. Statystyki dobitnie pokazują, iż Amerykanie kochają Apple, a scenariusz przedstawiony powyżej nie zdarza się tam często.
Nie jest to pierwszy przypadek „dogryzania” konkurencji. Podobne zabiegi dają różne efekty, ale tym razem wyszło chyba pozytywnie. Jak sądzicie?
Źródło: Samsung Mobile USA
Komentarze
8Problemem również był ios11 który kosztował więcej problemów niż pożytku.Na plus dla apple TYLKO I WYLACZNIE customer Care, nic poza tym.
http://todayilearned.co.uk/wp-content/uploads/2012/07/samsung-phones-before-and-after-iphones.jpeg