Gra Watch Dogs 2 debiutuje na PC dwa tygodnie później niż na konsolach. Na szczęście dodatkowy czas został dobrze wykorzystany.
Pecetowe porty gier potrafią być nieziemsko wręcz niedopracowane. Firmie Ubisoft zdarzało się zresztą ten błąd popełniać. Na szczęście nie tym razem. Dodatkowe dwa tygodnie, jakie zostały dane autorom Watch Dogs 2 zostały dobrze wykorzystane.
Dziś na rynku debiutuje pecetowa wersja gry Watch Dogs 2 – dwa tygodnie po premierze edycji na konsole Xbox One i PlayStation 4. O jakość samej gry byliśmy spokojni – recenzje były bowiem bardzo przychylne, a często padającą opinią była ta, że tak właśnie miała wyglądać „jedynka”. Wątpliwości dotyczyły jedynie optymalizacji gry na PC – na szczęście były one niepotrzebne.
Watch Dogs 2 na PC zostało bardzo dobrze zoptymalizowane – gra działa dokładnie tak, jak zapowiadali twórcy (czyli zgodnie z opublikowanymi wcześniej wymaganiami sprzętowymi). Oznacza to też, że nie trzeba mieć nie-wiadomo-jak-dobrego kompuera, by cieszyć się płynną rozgrywką.
Oczywiście im mocniejszy pecet, tym lepsza grafika, tym bardziej że komputerowa wersja gry oddaje do dyspozycji dodatkowe opcje graficzne – to między innymi HBAO+ (realistyczne oświetlenie), TXAA 3.0 (gładkie i wyraźne krawędzie), HFTS (realistyczne cienie) oraz rozdzielczość 4K.
Specjalnie z myślą o grze Watch Dogs 2 przygotowano też nowe wersje sterowników dla kart graficznych:
Źródło: Ubisoft, Nvidia, PC Games Hardware, Steam
Komentarze
35http://imgur.com/a/l612U
Czytając ten artykuł nie wiem czy czytam satyrę i czy artykuł sponsorowany gra która potrzebuje 1070/980Ti/FuryX aby zapewnić rozgrywkę na ultra bez Nvidia Gameworksu w 60 fps w FHD karty graficzne które są przystosowane do rozgrywki w 60fps@1440p . Przykładem dobrej optymalizacji jest Doom na Vulkanie bądź Battlefield 1 które na kartach pokroju RX480/GTX 1060 na ultra osiągają ponad 60 klatek w 1440p .
Plus dla Ubi$oftu , że silnik gry jest w stanie zrobić pożytek z 8 rdzenii oraz z SLI/CF
http://gamegpu.com/images/stories/Test_GPU/Action/WATCH_DOGS_2/wd2_proz.png
Co do samej gry , jak będzie w cenie dla przeciętnego cebulaka to się może zainteresuje , na dzień dzisiejszy gra musi przejść przez beta testerów zanim ją zakupie .
Ubisoft jeszcze wisi mi kasę za poprzednią część i nie zawaham się jej odzyskać hehe
Błagam, to nie żadna nowoczesna technologia, to po prostu więcej pikseli...
Nie wyobrażam sobie początku lat 2000 i mówienia: "nowoczesne technologie, pixer shader 2.0 i rozdzielczość 1280x960" :d
Gra wygląda ładnie ale model jazdy biedota.
Optymalizacja nawet dobra skoro 1070 wystarczy do grania w FHD i max detali.
Przydałoby się potem porównanie grafiki no i oczywiście testy kart :)