Wiedźmin 3: Dziki Gon - zobacz galerię obrazków z gry w wysokiej rozdzielczości
Twórcy z CD Projekt RED opublikowali pierwsze screeny z nadchodzącej produkcji Wiedźmin 3. Zobacz jak prezentuje się Geralt w RedEngine 3
Do sieci trafiły pierwsze screeny w wysokiej rozdzielczości pochodzące z nadchodzącej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Chociaż informacji o nowej głośnej produkcji polskiego studia CD Projekt RED przybywa niemalże każdego dnia, to prócz pierwszych koncepcyjnych grafik i wideo zapowiedzi wygląd gry pozostawał małą tajemnicą. Część informacji o wyglądzie gry mogliśmy wydobyć z pierwszych scereenów z rozgrywki.
W ostatnich dniach twórcy nowego „Wieśka” systematycznie ujawniają kolejne dane dotyczące gry. Niedawno informowaliśmy o czasie potrzebnym na ukończenie głównego wątku fabularnego w grze, a także o ilości oferowanych zakończeń epilogu i innych ważnych elementach gry.
Teraz mamy dla was coś zupełnie z innej beczki. Jeżeli zastanawialiście się, jak w rzeczywistości wygląda gra na nowoczesnym silniku graficznych RedEngine 3, to mamy dla was odpowiedź.
Co prawda już przedsmak tego mogliście zaobserwować na wideo zapowiedzi czy slajdach koncepcyjnych oraz screenów z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Teraz twórcy postanowi opublikować większość znanych już nam zrzutów ekranu, jednak udostępnionych teraz w wysokiej rozdzielczości, tak abyśmy mogli podejrzeć każdy szczegół, prócz tego pojawiły się zupełnie nowe grafiki.
Wszystkie opublikowane przez twórców zrzuty wysokiej rozdzielczości z gry nazywanej za granicą The Witcher 3: Wild Hunt możecie zobaczyć poniżej, warto dodać, że pierwsze cztery były dotąd niepublikowane.
Źródło: CDProjekt, The Witcher FB, The Witcher
Komentarze
45Poza tym, Zapowiada się wspaniale.
Wiedźmin, AC 4. GTA 5 bedzie w co grać :D
Polecam zrobić kompozycje na win7 z ss-ow
świat wygląda super, uwielbiam zimne, mroczne krainy. Mam nadzieję ,że żeglowanie nie będzie tylko przerywnikiem, ale integralną częścią gry (np. "ukryte" wyspy skarbów - gdzieś w podziemiach znajdujemy tajemniczą mapę i możemy tam dopłynąć).
Szczególnie że to gra projektowana pod konsole następnej generacji a więc normą będzie używanie kilku GB tekstur bo konsole mają współdzieloną pamięć CPU+GPU. Tak więc gra na PS4 może zaalokować 7GB tekstur i obiektów graficznych dla procesora graficznego i ciągle mieć jeszcze jeden GB dla CPU na typową grę co jest wystarczające nawet dla najbardziej złożonych algorytmów. W grach od zawsze najwięcej przestrzeni w pamięci zajmowały tekstury.
Poczekamy zobaczymy. Ale nie zdziwiłbym się jakby gra w takiej jakości wymagała nVidia 680 i działała 30fps :)
http://photos.lv99.de/files/skyrim-wallpaper-landscape.jpg
chociaż moim zdaniem kolorystyka w Skyrim 10x lepsza.
P.S.
Do wszystkich, którzy się rzucą, że .... nie o grafikę chodzi w grach! Po to ktoś zamieszcza screeny żeby właśnie ten element oceniać ;)
ale do 2 pierwszych tomów z opowiadaniami o wiedźminie i klimatem, emocjami a przede wszystkim tymi niesamowitymi morałami nawiązującymi do dziisiejszych czasów tego nie da się skopiować
Sapkowski to taki Krasicki dzisiejszych czasów z dodatkiem paru przypraw
:)
i właśnie tych przypraw brakuje w grze
z chęcią bym pograł właśnie w Wiedźmina 2 ale w osobne opowiadania z Tomu 1 i 2 - Ostatnie życzenie i Miecz przeznaczenia
to byłoby co porównywać
Oczwekuję z niecierpliwością trzecią część tuż po kilkurazowym ukończeniu drugiej części. Ta gra będzie miała jeszcze większy smak w postaci klimatu i swojskiej polskiej atmosfery gdzie, żaden zagraniczny tytuł tego nam nie odzwierciedli. Mam nadzieję, że zrobią grę ponad to jeszcze trudniejszą i nade wszystko bardziej skomplikowaną.