Nowy silnik - REDengine 3 to głównie możliwość stworzenia bardzo dużego i otwartego świata. Czy każdy komputer sobie z tym poradzi?
Znamy pełne Wymagania sprzętowe Wiedźmina 3.
Polskie gry nie należą raczej do tych, o które zabijają się gracze na całym świecie. Od każdej reguły są jednak wyjątki i jeśli wskazywać takowe w tym przypadku, to bez wątpienia większości osób od razu na myśl przychodzi seria Wiedźmin. Po tym, co pokazała ona do tej pory oczekiwania w stosunku do Wiedźmin 3: Dziki Gon są naprawdę duże, ale wygląda na to, że zostaną one zaspokojone.
Twórcy gry już wiele razy zabierali głos w sprawie swojej najnowszej produkcji. Wszystkie zapowiedzi oraz materiały wideo wyglądały bardzo dobrze, a skoro tak, to apetyty graczy jeszcze wzrastają. Nic dziwnego zatem, że w oczekiwaniu na premierę bardzo chętnie zapoznają się oni z kolejnymi ujawnianymi informacjami. W jednym z ostatnich wywiadów przedstawiciele CD Projekt RED zdradzili nieco na temat tych kwestii, o których do tej pory nie mówiono za wiele. Na tapetę wzięte zostały techniczne aspekty gry.
A skoro tak, to nie mogło zabraknąć pytania odnoście silnika napędzającego grę - REDengine 3. Po raz kolejny padły zapewnienia, że od poprzednika różni go całkiem sporo i będzie to zauważalne już podczas pierwszego uruchomienia gry. Nowy silnik to głównie możliwość stworzenia bardzo dużego i otwartego świata. Poza tym umożliwi on usprawnienie animacji postaci, a dzięki współpracy z niemal wszystkimi najnowszymi rozwiązaniami (PhysX 3.0, teselacja) pozwoli na znaczną poprawę oprawy graficznej. Gra bez problemów działań ma na systemie Windows 8 i 8.1, co daje też nadzieję na obsługę DirectX 11.1 i 11.2. Na chwilę obecną ich wykorzystanie nie jest jednak planowane przez producenta.
Poza tym, REDengine 3 w wielu aspektach przystosowany jest do napędzania produkcji typu RPG, dzięki czemu twórcy mają większą swobodę działań niż przy rozwiązaniach innych producentów. Właśnie to wymienione zostało jako główny powód rezygnacji chociażby z Unreal Engine czy Cry Engine.
Niestety nie wiąże się to z samymi plusami. Twórcy zapytani zostali również o to, jak wglądać będą wymagania sprzętowe Wiedźmina 3. Rzecz jasna jeszcze nie czas na ujawnienie konkretnych konfiguracji, ale dowiedzieliśmy się, że będą one sporo wyższe od tego, z czym mieliśmy do czynienia przy okazji poprzedniej części serii.
Oby jednak nie okazały się one barierą nie do pokonania dla dużej grupy graczy. Byłoby bowiem ogromną stratą nie móc cieszyć sie kolejnymi przygodami Geralta.
Źródło: dsogaming, rockpapershotgun
Komentarze
63Teraz będziecie narzekać, że za wysokie wymagania. Idźcie do pracy i po max. 3-4 miesiącach pracy stać już was na bdb grafikę. Już nie mówiąc o rzuceniu papierosów np...
Autorowi newsa radzę dokładniej czytać teksty na których się opiera, tudzież podszkolić angielski. Brzydki babol.
Premiera Wiedźmina 3 będzie świetna okazją na zakup nowego komputerka :)
I Advanced PhysX też od zielonych - dla mnie też zbędna rzecz raz ,że mam kartę AMD dwa ,że ta cała technologia mało wydajna a zarazem efekty takie sobie albo zasoby lubi łykać jak młody pelikan który łyka wszystko co się rusza :)
Nie no pięknie :D Polska tludną mofą...
Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 32-bit
4 GB RAM
karta graficzna: GeForce GT 430
Procesor: AMD Athlon(tm) II X4 645 Processor
jak myślicie czy z takim sprzętem poszedł by mi Wiedzmin 3 Dziki Gon???
Prosze o szczere odpowiedzi :)