Wiedźmin 3: Dziki Gon - wersja na Xbox One wyraźnie odstaje od tej na PS4
Ciężko przewidzieć czy producentowi rzeczywiście uda się wycisnąć z Xboxa coś jeszcze.
Tak jak się spodziewaliśmy, obecny tydzień obfituje w doniesienia na temat gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Najnowsze informacje zainteresują zwłaszcza graczy korzystających z konsol.
Nowe przygody Geralta poznawać można będzie bowiem nie tylko na PC, ale również na PlayStation 4 i Xbox One. Producent już dość dawno temu obiecywał, że obydwie wersje prezentować mają się pod każdym względem identycznie. Teraz, kiedy dziennikarze mieli już okazję do zapoznania się z grą okazuje się jednak, że nic z tych zapowiedzi nie wyszło.
Redaktorzy Gamestar nieco dokładniej przyjrzeli się najnowszej produkcji studia CD Projekt RED. Wygląda na to, że konsola Microsoftu po raz kolejny wypadnie gorzej od swojego konkurenta. Co jeszcze bardziej zasmuci jej właścicieli, różnice są na obecną chwilę dość spore.
"W pojedynku konsol widać, iż PlayStation 4 ma sporą przewagę. Chociaż tekstury są nieco bardziej rozmyte niż na mocnym PC to przy normalnej odległości od telewizora trudno to zauważyć. Ponadto, gra działa na PS4 w rozdzielczości 1080p przy 30 klatkach na sekundę co nam nie przeszkadzało. Na Xbox One Geralt przychodzi także w 30 fps, ale już tylko w rozdzielczości 900p, a dodatkowo tekstury są nieco bardziej rozmyte niż na PS4. CD Projekt RED twierdzi, że być może uda się osiągnąć rozdzielczość 1080p, ale niczego nie obiecuje z pełnym przekonaniem."
Przypomnijmy, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma, wedle aktualnych planów, 19 maja. Jest zatem jeszcze trochę czasu na ewentualne zmiany, ale ciężko przewidzieć czy producentowi rzeczywiście uda się wycisnąć z Xboxa coś jeszcze.
Źródło: vg247, youtube
Komentarze
75Po kilkudziesięciu minutach grania kompletnie mi to nie przeszkadzało, po prostu zacząłem grać a nie przyglądać się pixelom.
Ja mam natomiast taka nadzieje ze jednak do PCtow dodadza nowe (wyzsze) opcje graficzne tak by wygladal jak na pierwszych udostepnionych materialach albo nawet jeszcze lepiej.
Niech te opcje dzialaja przyzwoicie dopiero na dwoch GTXach 980 ale grunt zeby dalo sie je odpalic. To by sprawilo ze gra by byla swieza latami po premierze a i w benchmarkach nowych kart czesto by Wiedzmin 3 wital.