Wiedźmin od Netflix promowany polskimi eliksirami. Przynajmniej niektóre powinniście znać
Wprawdzie można by powiedzieć, że serial Wiedźmin nie potrzebuje już reklamy. Netflix Polska ma jednak inne zdanie i systematycznie o nim przypomina. Na różne sposoby.
Jaskier i Yennefer kontra polskie eliksiry
Na oficjalnym kanale Netflix Polska już od pewnego czasu publikowane są krótkie filmiki z udziałem wybranych aktorów serialu Wiedźmin. Na najnowszym z nich możemy zobaczyć, jak Joey Batey (Jaskier) i Anya Chalotra (Yennefer) mierzą się z polskimi eliksirami. O co dokładnie chodzi?
O temat dobrze pasujący do weekendu, o nic innego jak rodzime trunki, które przynajmniej niektórzy powinni znać. Na co konkretnie padło? Chociażby na „moc kwasu” - sok z ogórków kiszonych, „ciepły ekstrakt” - barszcz, „wściekłego wilka” - wódkę z sokiem malinowym i tabasco czy „specjał babuni” - wiśniową nalewkę.
Dajcie też znać, z którymi z uwzględnionych tu polskich eliksirów mieliście do czynienia oraz co sądzicie o tego typu promowaniu serialu.
Pojawianie się kolejnych materiałów nie powinno dziwić. Wiedźmin okazał się najlepszym debiutem w historii platformy Netflix, a więc dalsze promowanie go to czysta przyjemność. W tym samym czasie inne zespoły zajmują się nie tylko pracami nad drugim sezonem serialu, ale także nad animacją Wiedźmin: Zmora Wilka.
Źródło: Netflix Polska
Warto zobaczyć również:
- Sprawdź swoją znajomość wiedźmińskiego uniwersum! Quiz
- Interaktywna wycieczka po świecie Wiedźmina
- Geralt nie powinien bluzgać - Wiedźmin największym (ale niejedynym) tegorocznym hitem na Netflix Polska
Komentarze
10https://www.tygodnikprzeglad.pl/wp-content/uploads/2019/04/en-01065092-9986-800x500_c.jpg
ps: powinni najpierw wziąć kilka lekcji wieczorem u Palikota hehehe :D