WoW: Battle for Azeroth z najnowszą poprawką przyspiesza na procesorach AMD Ryzen
World of Warcraft: Battle for Azeroth to kolejny przykład na to, że można zoptymalizować grę, by wykorzystywała potencjał wielordzeniowych procesorów.
Gracie w World of Warcraft: Battle for Azeroth? Najnowsza aktualizacja Tides of Vengeance nie tylko rozbudowuje wątek fabularny, ale też poprawia wydajność na wielordzeniowych procesorach. Szczególnie zadowoleni powinni być użytkownicy jednostek AMD Ryzen.
Przy doinstalowaniu najnowszej poprawki, gra potrafi wykorzystać potencjał wielordzeniowych procesorów. Wzrostem wydajności pochwaliła się Erin Maiorinoa na blogu AMD.
World of Warcraft: Battle for Azeroth – 1920 x 1080 px, Level 10 (DirectX12)
[kl./s.] więcej = lepiej
po aktualizacji przed aktualizacją | |
AMD Ryzen 7 2700X 8C/16T - 3,7/4,3 GHz | 58,2 42,7 |
AMD Ryzen 5 2500X 4C/8T - 3,6/4,0 GHz | 58,1 43,2 |
Według testów przeprowadzonych przez producenta, World of Warcraft: Battle for Azeroth w rozdzielczości 1080p i ustawieniach Level 10 (DirectX 12) może przyspieszyć o jakieś 35%. Podobny wzrost wydajności jest odczuwalny na słabszym, 4-rdzeniowym/8-wątkowym modelu Ryzen 5 2500X oraz wydajniejszym, 8-rdzeniowym/16-wątkowym Ryzen 7 2700X.
World of Warcraft: Battle for Azeroth jest kolejnym przykładem optymalizacji gier pod kątem nowoczesnych, wielordzeniowych procesorów. Szkoda tylko, że potrafi on wykorzystać potencjał co najwyżej 4-rdzeniowych jednostek.
Źródło: AMD
Komentarze
33A co z ta przewaga którą ma dać 16 i więcej wątków?
jest to doskonały przykład tego w jakim miejscu stoimy jesli chodzi o gry na starych silnikach (które długo jeszcze zobaczymy) i wykorzystanie procesorów wielorzeniowych.
edit:
po srpawdzeniu - gra w DX12 potrafi odpalic 4 wątki.