Piękne intro dodatku WoW: Warlord of Draenor ujawnia datę premiery
Ekipa Blizzarda wykorzystała tegoroczną edycję targów Gamescom, aby oficjalnie zapowiedzieć kiedy dodatek Warlords of Draenor ujrzy światło dzienne.
Ekipa Blizzarda odpowiedzialna za najnowsze, piąte rozszerzenie do kultowej już gry World of Warcraft zatytułowane Warlords of Draenor wykorzystała tegoroczną edycję targów Gamescom, aby oficjalnie zapowiedzieć kiedy dodatek ujrzy światło dzienne.
Podczas targów Gamescom 2014 studio Blizzard zaprezentowało filmowe intro do World of Warcraft: Warlords of Draenor. Materiał naprawdę zasługuje na uwagę – do czego zresztą ta ekipa zdążyła nas już przyzwyczaić – ale jego zakończenie dodatkowo zdradza istotny szczegół. Dzięki niemu wiemy bowiem, że rozszerzenie zadebiutuje na rynku już 13 listopada bieżącego roku.
Warlords of Draenor ponownie zabierze graczy do dobrze znanego im świata, ale zupełnie nowej, zróżnicowanej krainy. Będziemy mieli dodatkowe misje do wykonania, maksymalny poziom postaci zostanie podwyższony do 100, a także pozwoli graczom posiąść kawałek ziemi i zbudować na nim własną fortecę.
Opublikowane intro pozwala mieć nadzieję na naprawdę przyjemne rozszerzenie. Zrealizowany w charakterystycznym dla Blizzarda klimacie filmik wprowadza nas do historii i zwiastuje niesamowity klimat. Zresztą… sami zobaczcie:
Źródło: Softpedia
Komentarze
13Na stronie US Blizza pre-order Digital Deluxe był już od miesiąca a na samym dole... była data.
Ku*** ludzie, co jest?
Filmiki trailery maja mega wypaśne a potem dostajemy coś co nie do końca przypada nam do gustu. Miejscami jest dobrze, miejscami jest fajnie, a miejscami wygląda i działa jakby było zrobione dla 5 latka.
StarCraft II pod tym względem przoduje. Świetna fabuła a grafika i sterowanie jednostkami rodem z gier dla 5 latków. Owszem rozumiem że to ukłon w stronę zagrywającej się Korei ale, dla Europy to masakra.
Zresztą gadanie o tym że grafika to nie wszytko jest naiwne. Owszem można się spierać czy powinna być fotorealistyczna czy rodem z power rangers, ale klimat jaki tworzy barwa tonalna produkcji powinien być zachowany - co zresztą widać było z Diablo III i protestach związanych z kolorystyką. Ja WoW nie gram bo szkoda mi czasu, natomiast Starcraft był moją ulubioną produkcją i myślałem że jak wyjdzie II to kolorystycznie będzie bardziej "ciemna", szczegółowością jednostek dorówna Warhammerowi i WH40K a klimat zostanie utrzymany. Tymczasem właśnie jeśli chodzi o grafikę i sterowanie dostałem skrzyżowanie Power Rangers z My Little Pony oraz Tetrisa.
Czekam właśnie na czas kiedy gry blizzarda będą utrzymane w równie mrocznym klimacie co trailery i filmiki. Mam również nadzieje że pomysłodawca takich jednostek jak Thor i koleś który wykreślił firebata, Dragoona i Carriera już dawno stracili prace.
Ominalem ostatnie 2 dodatki bo juz WotLK byl zbyt rodzinny i latwy ale korci mnie teraz zeby wrocic.