Konsole do gier

Xbox One X złożony na żywo - część po części

przeczytasz w 1 min.

Pokaż kotku co masz w środku. Ten filmik pokazuje, co kryje się pod gustowną obudową konsoli Xbox One X, która jeszcze w tym roku trafi do sprzedaży.

Kosztujący 499 dolarów Xbox One X ma być najpotężniejszą konsolą do gier na rynku. Jeśli jesteście zainteresowani, co siedzi we wnętrzu, koniecznie rzućcie okiem na prezentację z tegorocznego E3.

Major Nelson i Leo Del Castillo z Microsoftu usiedli sobie razem, by złożyć konsolę Xbox One X – element po elemencie. Możemy więc przyjrzeć się płycie głównej, procesorowi, pamięci i innym częściom składającym się na to urządzenie, a także ich ułożeniu w obudowie. 

Po raz pierwszy możemy też zobaczyć nowy układ chłodzenia, który cechować ma się dużą efektywnością, a zarazem niezawodnością. Inżynier wspomina również o prostym rozwiązaniu w postaci gumowych nóżek do dysku twardego, dzięki którym zmniejszone zostały wibracje. Kolejny punkt dla bezawaryjności.

Więcej szczegółów zobaczycie i usłyszycie na filmie poniżej:

Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Xbox One X ma 8-rdzeniowy procesor taktowany zegarem 2,3 GHz, układ graficzny z 40 jednostkami obliczeniowymi o taktowaniu 1172 MHz, 12 GB pamięci RAM GDDR5 (o przepustowości sięgającej 326 GB/s), 2,5-calowy dysk twardy o pojemności 1 TB oraz 245-watowy zasilacz. Zainteresowanych odsyłamy do newsa z pełną specyfikacją.

Źródło: VG247, Xbox

Komentarze

28
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    3
    Bez sens. Liczylem na jakies ciekawe informacje i komentarze i trafilem na kolejna gonwoburze idiotow, fanboyow konsol... dla mnie, konsola nie jest czyms co potrzebuje majac w domu mocne PCty, ale z racji wyjazdow i szkolen, a przez to nocowania w pokojach z tvzaczynam sie zastanawiam nad zakupem malego pudelka do grania... laptopy to porazka...

    Jednak co do konsol uwazam, ze bledem jest ignorowania najmowszego standardu 4K Bluray HDR... w PS4, moze znajdxie sie w PS5... co do procesorow - za slabe w obu przypadkach - potrzebny jest co najmniej 3,5GHz... wiec bez nowego Ryzena i Vegi chyba nie ma co podchodzoc do tematu. Jesli mialbym cos kupic to nie wiem, wolalbym PS4, ale bez Bluraya HD to nie jest dobry pomysl.
    • avatar
      bodziokrak
      1
      Od zawsze bywało tak że konsola na premierę, wygrywa cena/wydajność do pc i nigdy nic się nie zmieni w tej materii.
      Dopiero PC po czasie nadrabia stratę, postęp jest niezmienny.
      Jednak coś się zmieniło na korzyść peceta, jak pamiętam premierę playstation 1 xbox z tych pierwszych, komputery potrzebowały paru lat żeby zbliżyć się do możliwości graficznych ówczesnych konsol. Obecnie na starcie konsolom w momencie premiery można złożyć sprzęt który da mu dzielny odpór. Producenci przestali projektować autorskie rozwiązania procesory, grafika, dzięki czemu obniżają koszty łatwiejsze jest tworzenie gier na takie platformy. Niestety zaczęło się dzielenie konsolowców na tych lepszych i gorszych,
      ten co ma nowszą i starszą konsole, w wypadku sony
      mamy playstation chyba 4 i 4 pro, a jeszcze rok, dwa
      i będą musieli odpowiedzieć na xbox one x, żeby
      nie zostać w tyle.
      • avatar
        hex3n
        1
        Może uznacie to za dziwne ale, ja uważam że PS4 nadal jest najlepszą alternatywą pomiędzy ps4, ps4 Pro i xb 1X. W Polsce jest potężny rynek gier z tak zwanego second hand dla ps4 i XB. Poza tym ciągłe promocje na PS Store i xbox sprawiają że obecnie będzie bardzo ciężko wejść tej nowej konsoli na Polski rynek. Cena $499 którą już oficjalnie ogłoszona sprawi że ta konsola okryje się kurzem w PL zanim zejdzie do rozsądnego poziomu 1500 zł.
        • avatar
          Marucins
          1
          A tam dalej wpychają HDD.
          Może jak poczekamy kolejne dwie generacje to standardem będzie SSD.
          • avatar
            Gatts-25
            1
            Jakby wszyscy ludzie mogli brać udział w ankiecie dotyczącej mocy swoje komputera to gwarantuję Wam ,że 80% użytkowników ma sprzęt praktycznie słabszy od nowej konsoli MICRo a pozostałe 10% teoretycznie słabsze.
            Nic dodać i ująć a potem będziecie się głowić dlaczego mając G1080Ti mogę mieć gorszą grafę od XBOX ONE X.

            PS: Najlepiej podobał mi się ten tekst z jakim czasem dostępu komunikują się podzespoły Xbox ONE X między sobą a odpowiedź była PIKOSENUDY :).
            Ciekawe kiedy takie wartości będą na PC.
            • avatar
              Konto usunięte
              1
              Bez sens. Liczylem na jakies ciekawe informacje i komentarze i trafilem na kolejna gonwoburze idiotow, fanboyow konsol... dla mnie, konsola nie jest czyms co potrzebuje majac w domu mocne PCty, ale z racji wyjazdow i szkolen, a przez to nocowania w pokojach z tvzaczynam sie zastanawiam nad zakupem malego pudelka do grania... laptopy to porazka...

              Jednak co do konsol uwazam, ze bledem jest ignorowania najmowszego standardu 4K Bluray HDR... w PS4, moze znajdxie sie w PS5... co do procesorow - za slabe w obu przypadkach - potrzebny jest co najmniej 3,5GHz... wiec bez nowego Ryzena i Vegi chyba nie ma co podchodzoc do tematu. Jesli mialbym cos kupic to nie wiem, wolalbym PS4, ale bez Bluraya HD to nie jest dobry pomysl.
              • avatar
                KENJI512
                -2
                Magia liczb działa:
                8 rdzeni - zamiast 4 jak w topowych PC dla graczy
                12GB RAM - gdy wielu ma w komputerach do gier tylko 8GB
                1TB miejsca na dysku - już TB a nie GB
                Karta graficzna - z aż 40 jednostkami obliczeniowymi...

                Teraz pytanie jak to się będzie miało rzeczywiście do wydajności względem takich PC z i5/gtx1070/16gb ram :)

                Jednak miło widzieć postęp. Czekam na wyleczenie z ery 30/60fps i uznanie 60fps z minimum, a w niektórych grach 120fps (chociaż wiele TV natywnie tego nie ma).
                • avatar
                  blebleble
                  -2
                  Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

                  ""Adam" został wykonany za pomocą wersji beta Unity 5.4 i jego głównym przeznaczeniem jest prezentowanie, jakie możliwości daje wspomniany silnik. Całość wspierana jest przez zaawansowany symulator fizyki CaronteFX. Z tego powodu nie jest to oczywiście zwykły pre-render, a animacja generowana w czasie rzeczywistym. Co jednak najlepsze, całość renderowana jest w rozdzielczości 1440p za pomocą pojedynczej karty GeForce GTX 980."

                  https://youtu.be/GXI0l3yqBrA
                  • avatar
                    Twoja Stara_
                    0
                    PS4 i tak jest o wiele lepsza.
                    • avatar
                      Pogromca blacharni Pro
                      0
                      Hm

                      Witaj!

                      Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
                      Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

                      Połącz konto już teraz.

                      Zaloguj przez 1Login