Sprawdzamy jak Intel UHD 630 radzi sobie z obsługą gry Doom - za pomocą bibliotek Vulkan oraz OpenGL.
Biblioteki Vulkan i DirectX 12 to z pewnością dobry kierunek w rozwoju gier, chociaż nie tak powszechnie wykorzystywany jakbyśmy tego chcieli. Jednym z dobrych przykładów jest gra Doom, którą można uruchomić zarówno w trybie OpenGL, jak i Vulkan.
Niedawno testowaliśmy zintegrowaną grafikę Intel UHD 630 w kilku grach, teraz dorzucimy do puli Dooma. Tuż po premierze uruchomienie Dooma w wersji Vulkan na zintegrowanej grafice Coffee Lake było niemożliwie - gra po prostu się zawieszała. Po aktualizacji sterowników w końcu można to zrobić.
W testach wykorzystaliśmy procesor Core i5 8600K i pamięc RAM 3000 MHz. Jaki jest efekt?
Cóż... wszystko wskazuje na to, że Intela czeka sporo optymalizacji jeśli chodzi o obsługę bibliotek Vulkan, bowiem jak na razie Doom działa wyraźnie szybciej na OpenGL.
Żródło: informacja własna
Komentarze
31Teraz mam film ogladac na Youtubie?
Co wy sie teraz przerobiliscie na jakichs mandziow czy innych rezich, jeszcze o suby zacznijcie prosic w "artykule"...
Lepiej wrzucić filmik na Tuba i... olać robotę.
I co mamy subowac, indolencki przyklad tego, jak NIE NALEZY odpalac plyty glownej ??
wywalam tą stronę z ulubionych
Mnie też wygodnie jeśli ktoś daje mi wyniki na tacy w tabelce, lecz no bez przesady, korona z głowy nie spadnie ani palca nie zwichnę jeśli zapuszczę materiał video na 30s.
Jeśli się komuś nie chce wykonać tak prostej czynności, znaczy że temat średnio go interesuje że wlazł tu z nudów.