Znamy już minimalne wymagania sprzętowe nowej części Dungeon Siege. Czekają nas cztery gigabajty rozrywki.
Warto przeczytać: | |
Studio Obsidian, twórcy m.in. Fallout: New Vegas i SW: KotOR II tworzą pierwszy tytuł w oparciu o autorską technologię. Choć do premiery jeszcze sporo czasu (plany mówią o 2011 roku), to już udostępniono nam parametry, jakie będzie musiała spełniać nasza maszyna, żeby udźwignąć nowego RPGa:
System Operacyjny: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7
Procesor: 2.6 GHz lub lepszy
Pamięć RAM: 2 GB
Karta grafiki: 256 MB z obsługą Pixel Shader 3.0 (jak ATI Radeon X1800 czy NVIDIA GeForce 8600)
Dysk Twardy: 4 GB wolnego miejsca
Jak na nowoczesny produkt nie są to zbyt wygórowane wymagania, a zwłaszcza dane dotyczące naszego HDD. Czy należy się więc nastawiać na tekstury niskiej jakości? Bynajmniej nie, już na poniższych wycinkach z rozgrywki widać, że gra obfituje w dynamiczne akcje, rozbłyski i dość szczegółowe modele 3D.
Wielu ortodoksyjnych RPGowców i wielbicieli serii może poczuć się nieswojo właśnie przez efekciarstwo. Zamiast drużyny spokojnie prącej naprzód i niszczącej wrogów w klimacie dark fantasy, widzimy pojedynczą postać powalającą jednym silnym ciosem kilku przeciwników na raz. Aż czuć tu lekki powiew jRPG, gdzie mangowe postacie korzystając z szerokiego wachlarza czarów niszczą wszystko, co zbyt blisko podejdzie przy jednoczesnej feerii barw.
Pewne jest, że nie będzie to Dungeon Siege jakiego znaliśmy. Nieco więcej mogliśmy zobaczyć na filmie z Comic Con, gdzie mimo słabej jakości można przyjrzeć się dłuższym fragmentom grywalnej części tytułu. Jak będzie - przekonamy się już niebawem. Może w swojej zalatującej hack&slashem odsłonie, nowy DS będzie konkurentem dla nadchodzącego wielkimi krokami Diablo 3?
Źródło: Steam
Komentarze
15Jak dobrze ze na konsoli nie zmuszaja mnie do zmiany systemu operacyjnego;]