The Division 2 zadebiutuje już 15 marca. Twórcy przypominają o premierze i zapowiadają dodatkowe atrakcje dla najbardziej zainteresowanych światem gry.
Ubisoft przygotowuje się do kolejnej dużej premiery. Już za kilka dni zadebiutuje The Division 2, z którym producent wiąże duże nadzieje. Podobnie zresztą jak wielu graczy.
The Division 2 zadebiutuje już 15 marca. Gra trafi na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. O tym, ale również o najważniejszych założeniach dotyczących rozgrywki przypomina zwiastun premierowy gry.
„Twoją misją, jako agenta, jest ocalenie Waszyngtonu od nadciągającego kryzysu: wirus gorączki dolarowej się rozprzestrzenia, pojawiają się nowe frakcje wroga, a ty jesteś ostatnią linią obrony i musisz ocalić cały naród. Odkrywaj otwarty świat w kampanii fabularnej, zmierz się z innymi graczami w trybach PvP i przygotuj się na cały rok bezpłatnej zawartości!”
To jednak nie wszystko. Producent pochwalił się również ECHO, aplikacją mobilną pozwalającą użytkownikom lepiej poznać świat The Division 2, a jednocześnie zdobyć nagrody i przedmioty do gry. Aplikacja wykorzysta technologię rozszerzonej rzeczywistości i GPS, będzie dostępna na wyłączność Facebook Messengera.
„Poprzez ponad 50 różnych historii użytkownicy odkryją codzienne życie cywilów z Waszyngtonu, siedem miesięcy po wybuchu epidemii wirusa w Nowym Jorku. Liczne punkty do odwiedzenia, takie jak sklepy spożywcze, szkoły, stacje benzynowe czy banki, znaleźć można w każdym z miast pojawiających się w aplikacji. Użytkownicy otrzymają współrzędne lokacji dzięki zintegrowanym danym GPS.”
Źródło: Ubisoft Polska
Komentarze
31. nie ma zadnej konkurencji wszystkie gry nowe to jakas porazka... jakies alfa testy sobie urzadzaja wydawcy
2. Z tego co widac nie popelnia tych samych bledow co w Dywizja 1 na start wiec to juz ogromna poprawa :D
Ja napewno kupie :)