Ustawienia testowe
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
1920x1080, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1250) | 64 58 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 60 54 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 55 50 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 54 48 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 52 46 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 49 41 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 42 34 |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
2560x1440, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1250) | 52 40 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 49 38 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 42 33 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 42 33 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 37 28 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 35 27 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 32 24 |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
3820x2160, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1264) | 33 27 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 31 24 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 27 21 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 26 21 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 23 18 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 21 17 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 17 13 |
Wyniki w Ashes of the Singularity w teorii podają realną wydajność kart w środowisku DirectX 12 z naciskiem na obliczenia asynchroniczne. Karta Asusa wypada w tym przypadku bardzo dobrze - przewodzi stawce. Względem referencyjnego GTX 1080 zyskuje średnio od 2 do 4 kl/s.