
Na początek lecimy oczywiście z nieśmiertelnym 3D Markiem.
Karta graficzna GeForce GTX 750 Ti w połączeniu z energooszczędną Core i7 naprawdę daje radę. Zaznaczyć należy, że komputerek jest równocześnie bardzo cichy. Sprawdźmy jak ta konstrukcja sprawdzi się podczas rzeczywistych testów w grach!
Dragon Ball: XenoVerse - 1920 x 1080
[kl./s.]
Ustawienia max. | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dragon Ball XV nie ma wysokich wymagań sprzętowych i gra po prostu śmiga. Postawmy przed ASUSem GR8 większe wyzwania.
Tomb Raider - 1920 x 1080
[kl./s.]
Ustawienia wysokie | ![]() ![]() |
Ustawienia ultra | ![]() ![]() |
Ustawienia najwyższe | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tomb Raider pomimo, że nie jest najnowszą produkcją, wciąż wygląda świetnie. Przy ustawieniach najwyższych (włączone efekty TressFX) można zapomnieć o płynnej rozgrywce, ale już ustawienia Ultra pozwalają grać przy średnio 50 klatkach na sekundę. W testach wykorzystaliśmy wbudowany w grę benchmark.
Hitman: Absolution - 1920 x 1080
[kl./s.]
Ustawienia normalne | ![]() ![]() |
Ustawienia wysokie | ![]() ![]() |
Ustawienia ultra | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Hitman: Absolution ma wyższe wymagania, ale komputerek ASUSa radzi sobie z tym wyzwaniem zaskakująco dobrze. W testach wykorzystaliśmy wbudowany w grę benchmark.
Dying Light - 1920 x 1080
[kl./s.]
Ustawienia średnie, efekty wył. | ![]() ![]() |
Ustawienia wysokie, efekty wył. | ![]() ![]() |
Ustawienia wysokie, efekty wł. | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dying Light podczas rozgrywki w trybie Zombie i mamy zapewnioną dobrą szybkość działania przy średnich ustawieniach. Ogólnie okazuje się, że GTX 750 Ti spokojnie wystarcza do nowych gier w rozdzielczości Full HD - czasem trzeba jedynie zmniejszyć ustawienia grafiki. Jak na mini PC są to rewelacyjne wyniki.