Platforma testowa oparta była na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3200 MHz. Kartę ASUSA przetestowaliśmy w predefiniowanym trybie OC, czyli 1680/1890/1938 MHz (Standard/Boost/VRAM). Kartę można jeszcze nieco podkręcić ręcznie (zwłaszcza VRAM), ale same podkręcanie rdzenia nie daje już jakichś niesamowitych wyników. Zrezygnowaliśmy z dodatkowych testów po ręcznym podkręcaniu, bo przynosiło to wyniki lepsze zaledwie o 1 do 3 klatek na sekundę.
Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 77 69 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 64 57 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 63 57 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 62 57 |
GeForce RTX 2080 FE | 60 52 |
Radeon VII | 60 50 |
GeForce GTX 1080 Ti | 55 49 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 54 48 |
Radeon RX 5700 XT | 51 44 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 48 43 |
Radeon RX Vega 64 | 46 39 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 46 40 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 46 41 |
Radeon RX 5700 | 45 38 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 130 109 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 115 104 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 115 103 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 112 102 |
GeForce RTX 2080 FE | 108 98 |
Radeon VII | 107 94 |
GeForce GTX 1080 Ti | 104 93 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 100 89 |
Radeon RX 5700 XT | 98 86 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 91 78 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 88 79 |
Radeon RX 5700 | 88 77 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 86 75 |
Radeon RX Vega 64 | 84 74 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 77 68 |
GeForce RTX 2060 FE | 77 68 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 69 62 |
GeForce GTX 1660 | 57 51 |
Radeon RX 590 | 56 49 |
Radeon RX 580 | 51 45 |
GeForce GTX 1060 | 49 43 |
AORUS Radeon RX 570 | 45 39 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 38 34 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 150 119 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 141 112 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 140 111 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 139 110 |
GeForce RTX 2080 FE | 130 105 |
GeForce GTX 1080 Ti | 129 102 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 127 105 |
Radeon RX 5700 XT | 123 103 |
Radeon VII | 122 96 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 120 100 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 119 103 |
Radeon RX 5700 | 119 97 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 118 95 |
Radeon RX Vega 64 | 113 95 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 108 97 |
GeForce RTX 2060 FE | 107 94 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 100 90 |
GeForce GTX 1660 | 83 74 |
Radeon RX 590 | 79 71 |
Radeon RX 580 | 73 65 |
GeForce GTX 1060 | 72 65 |
AORUS Radeon RX 570 | 63 57 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 57 50 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC wymienia się miejscami z GIGABYTE RTX 2080 Super OC, ale różnice są zwykle na poziomie 1 klatki na sekundę - a więc w granicy błędy pomiarowego.