
Platforma testowa oparta była na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3200 MHz. Kartę ASUSA przetestowaliśmy w predefiniowanym trybie OC, czyli 1680/1890/1938 MHz (Standard/Boost/VRAM). Kartę można jeszcze nieco podkręcić ręcznie (zwłaszcza VRAM), ale same podkręcanie rdzenia nie daje już jakichś niesamowitych wyników. Zrezygnowaliśmy z dodatkowych testów po ręcznym podkręcaniu, bo przynosiło to wyniki lepsze zaledwie o 1 do 3 klatek na sekundę.
Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 Super FE | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | ![]() ![]() |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 XT | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 Super FE | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 XT | ![]() ![]() |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
AORUS Radeon RX 570 | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 Super FE | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 XT | ![]() ![]() |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | ![]() ![]() |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
AORUS Radeon RX 570 | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tym razem ASUS za każdym razem jest górą - ale oprócz rozdzielczości Full HD różnice ponownie wynoszą 1 klatkę na sekundę.