poprzedni test » | » wszystkie | |
MSI CX605-059XPL Tani laptop MSI dla niewymagającego użytkownika. Układ graficzny Radeon 5470 i system Windows 7. |
ocena redakcji: 4 | |
Charakterystyka | ||
przewidywana cena | ok. 3000 zł | |
segment | mobilny / uniwersalny | |
klasa | styl | |
klasa gabarytowa | średni | |
waga | 1,6 kg | |
Wymiary [cm] (szer. głeb. wys.) | 32,2 x 23,2 x 1,9 cm | |
materiały pokrycia obudowy | pokrywa i wnętrze - stop aluminium i magnezu | |
typ klawiatury | wyspowa, klawisze zaokrąglone | |
procesor | Intel Core i5 460M 2,53 GHz (do 2,8 GHz Turbo Boost), 3 MB cache | |
wielkość ekranu | 13,3 cala | |
typ ekranu | LED, glare | |
rozdzielczość | 1366 x 768 pikseli | |
karta graficza | Intel GMA HD/ nVIDIA GeForce 310M, 1024 MB | |
dysk twardy | Seagate Momentus 500 GB / 7200 rpm łatwe wyjęcie/wymiana HDD: możliwa - bezpośrednia klapka do kieszeni dysku | |
napęd optyczny | brak | |
pamięć RAM | 3 GB DDR3, 1333 MHz łatwe rozszerzenie RAM: mozliwe - bezpośrednia klapka do płyty głównej | |
system | Windows 7 Ultimate 64-bit | |
oprogramowanie | OFFICE 2010 Starter | |
istotne złącza | D-Sub, HDMI, 2x USB 2.0, 1x USB 3.0, | |
dodatkowe funkcje i wyposażenie | kamerka internetowa |
Zobacz pełny test tego laptopa w serwisie ranking laptopów:
Asus U36Jc
Zobacz także inne laptopy Asus
Komentarze
15- sprzęt naprawiany do skutku, zero wymian,
- Asus Polska - firma "krzak", nic nie importuje, za nic nie odpowiada, zero z nimi kontaktu, jedynie listowny (w dobie internetu i telefonów, do firmy zajmującej się kompami?!!)
- serwis, informacje, i wszystko co się odbywa u nas w języku polskim jest realizowane przez firmy zewnętrzne nie związane poza umową w jakikolwiek sposób z producentem
jeszcze jakiś chętny by kupić ich sprzęt w Polce? :P
jeśli jednak ktoś bardzo pragnie mieć ich sprzęt niech jedzie do sąsiadów, tam kupi i tam się zgłasza z problemami, taniej i solidniej, bo polaków ta firma ma gdzieś
w moim lapie tej firmy podobne zawiasy się rozsypały po 2 latach, za wymianę sobie zażyczyli tyle, że miałbym prawie nowego notka, jak się nie trudno domyśleć w Polsce nie ma możliwości zamówienia samych części, a to jak "goli" serwis po gwarancyjny "bogatych" polaków jest dla mnie oburzające
Zgadzam się z przedmówcą że serwis "goli" za części ale nie tylko ASUS ,tak robią wszystkie serwisy od samochodowych po dział komputerowy.Kolega miał ACER-a i po gwarancji padła mu matryca a serwis zaśpiewał za nową 1900PLN gdzie lapek kosztował ok.3000PLN.Taki nasz kraj jest biedny więc za biedę musimy SŁONO płacić :((