Crysis pomimo długiej obecności na rynku nadal świetnie nadaje się do testów kart graficznych. Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia niestety spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
GeForce GTX 470
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Very High DX10
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x0
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
ForceWare 258.96 | 32,6 28 |
ForceWare 257.21 | 32,5 28 |
ForceWare 197.41 | 32,1 28 |
ForceWare 260.63 beta | 32,1 27 |
ForceWare 197.75 | 31,9 27 |
średnie fps minimalne fps |
GeForce GTX 470
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Very High DX10
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x4
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
ForceWare 260.63 beta | 27,9 22 |
ForceWare 258.96 | 27,8 23 |
ForceWare 257.21 | 27,7 23 |
ForceWare 197.41 | 27,4 23 |
ForceWare 197.75 | 27,1 23 |
średnie fps minimalne fps |
Chyba w tej grze już nie da się poprawić wydajności, bo od ostatnich edycji sterowników, skok wydajnościowy jest równy zero. A wszelkie (minimalne) różnice są na poziomie błędu pomiarowego.
Radeon 5850
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Very High DX10
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x0
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
Catalyst 10.9 | 34,6 29 |
Catalyst 10.7 | 34,4 29 |
Catalyst 10.6 | 34,3 29 |
Catalyst 10.8 | 34,3 29 |
Catalyst 10.5 | 33,4 28 |
średnie fps minimalne fps |
Radeon 5850
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Very High DX10
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x4
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
Catalyst 10.6 | 29,8 25 |
Catalyst 10.7 | 29,8 25 |
Catalyst 10.8 | 29,8 25 |
Catalyst 10.9 | 29,7 25 |
Catalyst 10.5 | 29,1 24 |
średnie fps minimalne fps |
Niewiele wzrosła wydajność na Catalystach. Najniższy wynik odnotowaliśmy na wersji Catalyst 10.5.