• Ustawienia:
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Very High
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x4
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
Porównanie sterowników na karcie GeForce
![]() ForceWare 197.41 | ![]() ForceWare 197.75 |
![]() ForceWare 257.21 | ![]() ForceWare 258.96 |
![]() ForceWare 260.63 beta |
Jakość grafiki w kolejnych wersjach sterowników z włączonymi AA i AF nie odbiega od siebie. Wszystkie detale wyglądają praktycznie tak samo.
Porównanie sterowników na karcie Radeon
![]() Catalyst 10.5 | ![]() Catalyst 10.6 |
![]() Catalyst 10.7 | ![]() Catalyst 10.8 |
![]() Catalyst 10.9 |
Również na karcie graficznej Radeon, poszczególne wersje sterowników nie wpływały w jakiś znaczący sposób na zmianę obrazu w Crysis.
Pojedynek: AMD vs NVIDIA
![]() Radeon Catalyst 10.9 | ![]() GeForce ForceWare 260.63 beta |
Jakość obrazu na karcie Radeon i GeForce różni się dwoma szczegółami. Góry w oddali na GeForce wyglądają ubogo w porównaniu do tego, co obserwujemy na Radeonie. Zupełnie, jakby użyte tekstury pochodziły z gier sprzed dobrych kilku lat. Proszę zauważyć, że obraz był generowany z filtrowaniem anizotropowym x16.
Drugi szczegół, to lustro wody – na akceleratorze GeForce wygląda lepiej, bardziej szczegółowo. Radeon jakby generował mniej detali, co w końcowym efekcie wygląda słabiej w porównaniu do GeForce’a.