Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1060 6 GB (1506/2000) | 57 50 |
GeForce GTX 1060 3 GB (1506/2000) | 53 47 |
Maksymalna alokacja pamięci - 6,5 GB* |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1060 6 GB (1506/2000) | 46 41 |
GeForce GTX 1060 3 GB (1506/2000) | 40 36 |
Maksymalna alokacja pamięci - 7,8 GB* |
Tomb Raider to idealny przykład tego, że maksymalna alokacja tesktur do pamięci karty wcale nie musi oznaczać drastycznego spadku wydajności w przypadku modelu z mniejszą ilością VRAM. Minimalny wpływ w przypadku GTX 1060 3 GB widzimy dopiero w rozdzielczości QHD, ale rozgrywka nadal jest możliwa.
* - sprawdzone na karcie GeForce GTX Titan X