Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | 106 78 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 105 81 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 105 86 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 103 81 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 94 79 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 88 75 |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | 85 71 |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | 80 68 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 79 63 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 73 57 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 72 59 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 72 54 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 72 62 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 69 54 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 68 56 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 66 50 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | 98 74 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 96 73 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 91 74 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 89 71 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 78 64 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 74 62 |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | 73 63 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 72 54 |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | 67 56 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 64 50 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 63 50 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 62 53 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 61 51 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 58 46 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 58 45 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 54 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Najszybszy spośród trójki GeForce'ów GTX 560, czyli Gigabyte osiąga wydajność zbliżoną do GTX 480. Niżej taktowany ASUS i standardowy GeForce GTX 560 Ti są o kilka kl./s wolniejsze od Gigabyte, ale mimo wszystko potrafią nawiązać równorzędną walkę z Radeonem 6950.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 44 23 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | 43 23 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 43 32 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 41 33 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 40 30 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 37 30 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 36 29 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 35 24 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 34 25 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 34 28 |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | 34 25 |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | 32 24 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 31 24 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 29 24 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 28 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | 41 22 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 39 22 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 35 28 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 35 28 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 34 23 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 31 25 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 29 24 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 29 21 |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | 29 21 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 28 20 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 28 23 |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | 27 20 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 25 19 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 24 19 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 22 18 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis nie jest zbyt łaskawy dla nowych akceleratorów NVIDII. Nawet podkręcone GTX 560 Ti mają problem z Radeonem 6850. Porównywalny cenowo Radeon 6950 bywa tutaj wyraźnie lepszy - również pod względem minimalnej liczby kl./s. Do osiągnięcia dobrej płynności obrazu należy pozostać przy rozdzielczości 1680x1050, albo obniżyć jakość detali graficznych (np. wyłączyć wygładzanie krawędzi).
DiRT 2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 122 109 |
Radeon 68501GB (775/1000) - CF | 117 106 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 112 100 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 111 101 |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | 97 86 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 94 83 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 92 82 |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | 88 76 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 87 78 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 82 73 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 80 72 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 79 70 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 73 64 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 73 66 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 65 57 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 63 57 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 68501GB (775/1000) - CF | 106 92 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 105 92 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 99 90 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 97 86 |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | 82 71 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 81 71 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 78 70 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 77 69 |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | 75 66 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 71 63 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 71 62 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 70 62 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 61 53 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 56 49 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 55 48 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 560 Ti o standardowych parametrach pracy osiągał w naszym teście CMR: Dirt 2 porównywalną wydajność co Radeon 6950. Natomiast słabiej się prezentuje na tle kosztującego tyle samo GTX 480. Starszy brat jest wydajniejszy w każdej rozdzielczości. Honoru broni ASUS GeForce GTX 560 Ti DirectCU, któremu prawie udało się dogonić GeForce GTX 480. Lepiej wypadł Gigabyte GeForce GTX 560 Ti SOC – jest nawet szybszy od GTX 570.
Mimo wszystko, każdy z modeli GeForce GTX 560 Ti w CMR: Dirt 2 oferuje znakomitą płynność animacji. Nie ma mowy o klatkowaniu czy nagłych przycięciach.