Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 7850 1GB (860/1200) | 52 43 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 49 41 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 42 33 |
Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | 40 32 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 40 26 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | 36 30 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 35 29 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 33 24 |
Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | 32 26 |
Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | 28 23 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 28 22 |
Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | 22 16 |
GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | 21 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 7850 1GB (860/1200) | 48 39 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 45 36 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 38 32 |
Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | 36 30 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 36 22 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | 33 26 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 32 26 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 29 23 |
Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | 29 23 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 26 20 |
Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | 26 20 |
Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | 20 16 |
GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | 16 12 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Najmłodszy w rodzinie GeForce GTX 650 Ti miał spore trudności z utrzymaniem płynności animacji w trybie 1680x1050. Lepszy był nawet Radeon 7770 ze starej serii o częstotliwości taktowania 1 GHz. Ostatnia część gry Dirt: Showdown na maksymalnych detalach sprawia duże trudności układom graficznym z sercem GeForce.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1680x1050, Ultra, AA x4, AF x16
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 66 46 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 58 38 |
Radeon 7850 1GB (860/1200) | 54 36 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 49 34 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | 48 32 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 45 30 |
Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | 42 28 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 37 24 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 33 22 |
Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | 32 21 |
Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | 32 20 |
GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | 27 18 |
Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | 25 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 56 38 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 50 33 |
Radeon 7850 1GB (860/1200) | 47 43 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | 42 30 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 41 27 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 39 28 |
Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | 36 25 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 32 22 |
Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | 28 19 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 27 20 |
Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | 27 18 |
GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | 24 15 |
Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | 22 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset jest naszą ulubioną grą (w dodatku polską), bo pomimo obsługi DirectX 9 nieźle katuje każdą kartę graficzną. Dynamika gry jest tak duża, że bez ok. 50 kl./s trudno walczyć z przeciwnikiem. Jak widać nawet wysoko podkręcony Zotac GeForce GTX 650 Ti AMP! ma trudności z osiągnięciem takiego rezultatu w trybie 1680x1050.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Radeon 7850 1GB (860/1200) | 36 25 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 36 24 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 30 22 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 26 17 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | 26 17 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 24 16 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 24 16 |
Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | 23 15 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 21 16 |
Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | 21 15 |
Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | 17 12 |
Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | 17 10 |
GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | 17 10 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 32 21 |
Radeon 7850 1GB (860/1200) | 31 22 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 27 17 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 22 15 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | 22 15 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 21 14 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 21 14 |
Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | 20 13 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 19 14 |
Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | 18 13 |
Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | 15 11 |
Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | 15 9 |
GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | 15 9 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Chyba już standardowo w tej grze akceleratory ze średniego segmentu cenowego mają ogromne problemy z osiągnięciem płynności obrazu. Full HD z miejsca możemy sobie darować (chyba, że obniżymy jakość grafiki do trybu DirectX 9). Co więcej, rywalami dla nowego GTX-a 650 okazały się karty Radeon 6850 oraz GeForce GTX 560.